Glasbena založba Sony Music se je konec tedna odločila okoristiti s tragično smrtjo legendarne pevke Whitney Houston, in sicer so v podjetju le pol ure po njeni smrti v soboto popoldne dvignili ceno njenega albuma Ultimate Collection na iTunes in Amazonu. Znano je namreč, da po smrti slavnih glasbenikov digitalna in fizična prodaja njihove glasbe močno poskoči.
Whitneyjinemu albumu Ultimate Collection je tako že v prvih 30 minutah po njeni smrti v Veliki Britaniji poskočila cena za več kot 60 odstotkov (s 4,99 funta na 7,99 funta). Cena je sicer kasneje med vikendom spet padla na prvotnih 4,99 funta, vendar se ne ve točno, kdaj.
Omenjeni album, ki ga je pevka prvotno izdala leta 2007, je v ponedeljek zjutraj sicer postal drugi najbolj prodajani album na iTunesu v Veliki Britaniji, medtem ko je njen album Greatest Hits iz leta 2000 v ZDA pristal na drugem mestu prodajnih lestvic iTunes. Njena največja uspešnica I Will Always Love You pa kraljuje na vrhu prodaje singlov.
...dober primer za nesmislost ACTE... kašne avtorske pravice, čista požrešnost korporacij! NO TO ACTA!!
Mesarsko klanje za dediščino se šele začenja....