Potem ko smo včeraj pisali o tem, da pri H&M-u pozdravljajo obline, je zdaj na dan prišla novica, da so hoteli šefi računalniško sprmeniti telo Beyoncé, ki je novi obraz znamke. Ko je za to izvedela zvezdnica, je povsem ponorela in zahtevala, da se znebijo teh lažnih fotografij. Vztrajala je, da se uporabijo samo prave in naravne. "Bila je zelo besna, da so tako ravnali z njo. Teh fotografij nikakor ni odobrila, zato so morali pri H&M-u pač uporabiti originale," je razkril neimenovani vir.
Tiskovni predstavnik priljubljene znamke je ob tem priznal, da je prišlo do "nekih nesporazumov" glede fotografij in dodal, da so v kampanji uporabili neretuširane. "Pri vsaki kampanji pride do prerekanj o tem, katere fotografije uporabiti. Pri tej lahko rečem, da smo vsi zadovoljni s končnim rezultatom."
Pevka sama zaenkrat še ni komentirala te novice.
25
ogledov
H&M hotel zbrisati Beyoncéjine obline
Pop diva Beyoncé je od šefov H&M-a zahtevala, da uničijo fotografije, na katerih so s pomočjo fotošopa zbrisali njene obline.