Aljoša Bagola, oglaševalski guru in kreativni direktor agencije Pristop, kjer je služboval skoraj dve desetletij, se je odločil za veliko karierno spremembo. Po tem, ko je svojo izkušnjo o izgorelosti zapisal v knjigi, ki je postala prodajna uspešnica, se odpravlja na samostojno pot, ki ne bo izključno oglaševalca, pač pa tudi pisateljska in predavateljska.
"Evo, prišel je dan, ko se podajam na samostojno (in niti ne izključno oglaševalsko) pot. Ob tej priložnosti bi se rad iz srca zahvalil vsem dragim, tako sedanjim kot nekdanjim, sodelavkam in sodelavcem v agenciji Pristop, katere zgodbo sem imel čast soustvarjati skoraj celih dvajset let.
Biti ves ta čas obkrožen z edinstvenimi posamezniki in biti vso desetletje kreativni vodja tako fenomenalnim kreativnim ekipam, je bil zame velik privilegij. Ponosen sem na našo kreativno zapuščino in ustvarjalski pečat, ki smo ga skupaj pustili v oglaševalskem prostoru.
Hvala kolegom iz vodstva za vse, česar sem se lahko v vseh teh letih dragocenega naučil, hvala vsem naročnikom, ki ste nam (in meni) zaupali svoje največje kampanje in projekte. Hvala organizatorjem festivalov, kjer smo lahko tekmovali, se brusili in kalili, ter svoje znanje tudi učinkovito predajali. Hvala vsem izjemnim posameznikom iz produkcijskih hiš, hvala režiserjem, fotografom ter vsem neštetim ustvarjalcem, s katerimi sem lahko svoje ideje in zgodbe snoval in udejanjal na najvišjem nivoju. Hvala in vse dobro," je Aljoša zapisal na svojem Facebook profilu in požel skoraj 1000 všečkov.
Dajte nam že mir s tem bleferjem.
Kaj se je odločil? Se je morda pogledal v ogledalo in padel v nezavest, kar bi bilo pričakovano?
Oglaševalski guru? Rektalni alpinist, ki lahko uspe samo med mostščarji ... Tile Prekmurci so nasploh guruji za Ljubljano ... Lublana ti's bulana ...