Magazin > VIP
32 ogledov

Poroka se mu bo obrestovala

poroka EPA
Poroka s princeso je bila za poslovneža "brezplačna reklama", piše švedski Aftonbladet.

Švedski časnik Aftonbladet se je spet lotil poroke princese Madeleine, tokrat na zelo neromantičen način. Časnik namreč ugiba, kdo bo od poroke imel večje koristi, Maddy ali Chris O'Neill.

In kot kaže, je to Američan, ki je s poroko pridobil nove poslovne stike. Na poročnem slavju je bilo namreč zelo veliko uspešnih poslovnežev, med drugim Karl Johan Persson, direktor podjetja H&M, in Whitney Kroenke, lastnik trgovinske verige Walmart. Veliko gostov se je mladoporočenca pridružilo še na nedeljskem zajtrku, na katerem se zagotovo niso pogovarjali le o poroki. "Z njimi smo v tako v poslovnih kot tudi v prijateljskih odnosih,“ je novinarju izdal eden od milijonarjev.

Veliko ljudi, med njimi Mats Jonnerhag, je zato prepričanih, da so se Chrisu s prihodom v kraljevo družino odprle tudi nove poslovne poti. "Povezava s kraljevo družino je za O'Neilla brezplačna reklama,“ je za omenjeni časnik povedal analitik Jonnerhag.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.