Sodeč po rezultatih nove raziskave, ki jo je naredila spletna trgovina oblačil New Look, večina žensk ideje za stil največkrat "ukrade" najboljši prijateljici. Tretjina je celo priznala, da včasih od prijateljice kopirajo celoten videz, od glave do pet. "Vemo, da ženske ideje za stil rade poiščejo pri zvezdnicah, a očitno mora biti vsaka pozorna tudi na svojo prijateljico ali sodelavko, ki je lahko potencialna kradljivka stila," je povedal tiskovni predstavnik New Looka Peter Robinson in dodal: "Ženske so stalno pod pritiskom modnih novosti, novih kreacij, stilov in barv, zato je povsem normalno, da navdih poiščejo v ženskah, ki jih obkrožajo."
Kar 60 odstotkov žensk, zajetih v raziskavo, je priznalo, da redno kupujejo modne kose, ki so jih sprva videle na prijateljici, a poudarjajo, da pred nakupom pri prijateljici vedno preverijo, ali je to ne moti. Medtem ko naj bi povprečna ženska v omari imela kar 12 kosov, ki jih je najprej opazila na kolegici, pa ena od desetih žensk nerada vidi, da nekdo kopira njen slog. In kdo so ženske, ki nimajo težav s posnemanjem prijateljičinega stila? V veliki večini so to ženske pod 35. letom, ki so dovolj samozavestne in prepričane, da lahko enaki obleki dodajo nekaj lastnega pridiha, kar jo naredi unikatno.
Raje kradejo neznankam kot zvezdnicam
Čeprav se zdi, da ženske najraje posnemajo stil zvezdnic, v resnici ni tako. Ena od štirih anketiranih žensk namreč raje posnema stil neznanke kot zvezdnice. "Modne navdušenke se raje zgledujejo po pravi ženski in kako obleka pristoji njej, saj so zvezdnice ves čas obkrožene s stilisti in največkrat ne pokažejo realne slike," pravi gospod Robinson.
Nekatere pa se raje kot po neznanki zgledujejo kar po svoji mami ali hčerki. Raziskava je namreč tudi ugotovila, da imajo podoben okus in slog, zato se največkrat skupaj odpravijo po nakupih. "Mame in hčerke pogosto kupujejo enake obleke, predvsem klasične kose, kot so suknjič, pletenine in kavbojke."
Kako pogosto pa si ve "sposodite" idejo za stil pri prijateljici? Odgovorite v zgornji anketi.