Odgovori na vprašanja, kako zmanjšati vsakodnevno gnečo v središčih mest, hkrati pa čim prej priti v šolo, službo, po opravkih, in kako pri tem čim manj obremenjevati okolje, se ne skrivajo v manjši mobilnosti, temveč v izbiri sredstva, ki nam jo omogoča. Natančneje, v izbiri njegovega pogona.
Odgovor je e-mobilnost
Kot na dlani je pravi odgovor e-mobilnost. Izbira prevoznega sredstva, ki ga poganja elektrika, če je ta proizvedena iz obnovljivih virov energije, še toliko bolje. Izbire, ki je vse bolj dostopna, je veliko, začnemo pa lahko z e-kolesom, če denimo o e-avtomobilu še nismo razmišljali.
Promet je eden od največjih onesnaževalcev okolja, zato je izbira do okolja prijaznega prevoznega sredstva, kar e-kolo zagotovo je, dobra odločitev. Poraba elektrike za njegov pogon je majhna, če je proizvedena iz obnovljivih virov energije, pa je to prevozno sredstvo praktično brezogljično.
E-kolo je zdravo in praktično
E-kolo ni moped, kljub električnemu motorju ga je treba poganjati, zato je to zdravo prevozno sredstvo. Omogoča pa, da premagamo daljše in zahtevnejše razdalje, tudi klance, ki jih morda prej nismo zmogli. Če ga uporabljamo za pot v službo ali po opravkih, bomo na cilj prispeli spočiti in sveži.
V jutranji in popoldanski prometni konici ne bomo izgubljali dragocenega časa v stoječih kolonah, nikoli zanj ne bomo iskali parkirnega mesta, polnili pa ga bomo lahko doma, v pisarni ali na polnilnih stebričkih, ki so po mestnih središčih vse bolj razširjeni, zanje pa se odločajo tudi podjetja, ki jim je mar za zdravje svojih zaposlenih in okolje. Zato je e-kolo nadvse praktično prevozno sredstvo.
Izletniki na e-kolesu
E-kolo pa ni dobra izbira le za urbane sodobne posameznike v mestnih središčih. Na podeželju, kjer je turizem razvit ali se morda šele razvija, so e-kolesa, ki si jih lahko izposodijo turisti in dnevni izletniki, zagotovo dodana vrednost ponudnikov turističnih storitev. Daljši izleti po okolici, premagovanje vzponov, kolesarjenje po gozdnih poteh, so veliko bolj dostopni in prijetni na e-kolesu.
Prava izbira
Zdaj ostane le še vprašanje, kako dostopno je e-kolo in kakšnega izbrati. Odgovor na to imajo v podjetju Energija plus, ki ima v ponudbi različna kakovostna e-kolesa, za podjetja in predvsem ponudnike turističnih storitev pa tudi pakete, ki združujejo tri e-kolesa in polnilno postajo. V ponudbi so eno gorsko e-kolo in dve trekking e-kolesi, poskrbijo pa tudi za postavitev in priklop polnilne postaje s tremi polnilnimi mesti.
E- kolesa imajo aluminijast okvir, vzmetene vilice in hidravlične disk zavore, na gonilki nameščen motor BFANG BBS1 moči 250 W, ki v gorski izvedbi nudi 9 stopenj pomoči električnega pogona in 8 prestav Shimano, v trekking 5 stopenj pomoči in 24 prestav Shimano. Opremljena so z zanesljivim snemljivim akumulatorjem Hailong (36 V, 13 Ah), ki se napolni v štirih do petih urah, kar zadostuje za pot od 70 do 100 kilometrov.
Varna mestna e-kolesa
Podjetje Energija plus ima v ponudbi tudi več modelov mestnih e-koles atraktivnega videza, z aluminijskim okvirjem, vzmetenimi prednjimi vilicami, nastavljivim krmilom in udobnim sedežem. Kolesa so opremljena z lučjo spredaj in zadaj, dvojno zavoro, blatniki in nogo, torej vsem, kar zagotavlja varno mestno vožnjo.