Popotnik
48424 ogledov

Hrvaška kampanja brez slovenskega jezika. To je razlog

Murvica, Brač Profimedia
Hrvaška velja za tradicionalno poletno destinacijo številnih Slovencev. V njihovi najnovejši kampanji za privabljanje gostov pa ni slovenskega jezika.

Na spletni strani nove hrvaške kampanje za privabljanje turistov Safe stay in Croatia ni možnosti izbire slovenskega jezika, čeprav imate na izbiro devet različnih jezikov.

"Kampanja Safe stay in Croatia sicer vsebuje različne pristope do posameznih trgov, glede na njihove značilnosti in se zatorej na trgih, kjer je prepoznavnost Hrvaške nižja predstavlja z splošno kampanjo. V Sloveniji smo se odločili za drugačen pristop, in sicer pa prek drugih komunikacijskih kanalov oziroma PR aktivnosti, in tudi z informiranjem partnerjev, agentov in ostalih deležnikov," so nam pojasnili v Hrvaški turistični skupnosti.

Slovenski trg je izjemno pomemben in smo prepričani, da bo Safe Stay in Croatia kampanja dodatno pozicionirala Hrvaško kot varno, dobro pripravljeno in zaželeno turistično destinacijo.

Hrvaška turistična skupnost

"Kar zadeva vprašanje jezika oziroma jezične podrazličice spletne platforme v slovenščini, lahko potrdimo, da je slednja v pripravi in da bo uporabnikom na voljo v najkrajšem možnem času. Glede na to, da je se je kampanja najprej začela na bolj oddaljenih trgih, so tudi jezikovne različice temu bile prilagojene," dodajajo. 

Plaža na Hvaru | Avtor: Profimedia Profimedia

Varnostne oznake

Ob lansiranju kampanje konec februarja sta ministrica turizma in športa Nikolina Brnjac in direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić na novinarski konferenci predstavila projekt Safe stay in Croatia, spletno platformo, prek katere zainteresirani deležniki v turizmu lahko najdejo informacije o tem, kaj Safe stay in Croatia predstavlja, lahko prevzamejo varnostne oznake in sporočijo svoja mnenja.  

"Med pripravami na aktualno turistično sezono, v kateri nas žal pandemija še vedno spremlja, smo varnost in zdravje našega prebivalstva in naših gostov postavili na prvo mesto. Gre za projekt, v katerem so Ministrstvu turizma in športa podporo podala vodilna turistična in strokovna združenja zbrana v Svetu za okrevanje in razvoj turizma, realizacijo turističnega leta 2021 ter izboljšanje turistične ponudbe. S predpisanimi protokoli smo zajeli več kot 200.000 gostincev in ponudnikov storitev“ je poudarila Brnjac ter dodala, da jim je bilo izjemno pomembno zagotoviti, da bo nacionalna oznaka dostopna vsem deležnikom v turizmu in verigi potovanj, kar jim je tudi uspelo.

Za promocijsko kampanjo je zadolžena Hrvaška turistična skupnost. "Aktivnosti v sklopu kampanje bomo izvajali v marcu in aprilu na trgih Nemčije, Avstrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovaške, Madžarske, Francije in Nizozemske. Poleg promocijskega dela, ki se nanaša na pozicioniranje Hrvaške kot dobro pripravljene in varne turistične destinacije, omenjena kampanja ima tudi izobraževalni karakter, saj svoje goste želimo spoznati s protokoli in epidemiološkimi ukrepi, ki se izvajajo na vseh nivojih turistične dejavnosti, vse z željo, da se omogoči varno in prijetno bivanje v naši zemlji“, je izjavil Staničić in pri tem dodal, da bo oglaševanje potekalo na on line kanalih in družbenih omrežjih z oznako #SafeStayInCroatia ter na najbolj branih on line portalih na omenjenih trgih.

anja.scuka@zurnal24.si

Komentarjev 21
  • Pepe007 08:12 15.marec 2021.

    Hrvati vedo, da bo Slovencev prišlo še preveč k njim na dopust. Čemu bi po nepotrebnem zapravljali denar? Tako strašno bogati spet niso.

  • villa 21:21 14.marec 2021.

    Vsak gre na morje tja, kamor sam zeli. Ne vem pa, komu sluzi tako nizkotno komentiranje Slovencev. Upam, da bo hrvaska drzava kmalu uvedla evropske davke na nepremicnine in da jih bodo Slovenci posteno placevali tako kot se spodobi za tako posten narod.

  • jakec1575 16:53 14.marec 2021.

    Smo 3 po st. Gostov in nocitrv in nismo vredni slo jezika. Sramotbo in po svoje arogantno.