Popotnik
1806 ogledov

Tako Slovenija navdušuje v Londonu

Pršut Shutterstock
Razstavljavci so obiskovalce presenetili s pravo kulinarično poslastico.

Te dni se Slovenija kot turistična destinacija predstavlja na eni najpomembnejših borz turistične industrije WTM London 2018. V organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) se borze udeležuje 36 podjetij in inštitucij, kot glavni partner pa nastopa Ljubljanski grad.

Bled Blejski grad Turizem Popotnik Med zmagovalci svetovnega trenda tudi Slovenija

Slovenski razstavni prostor obsega kar 176,5 kvadratnih metrov, na njem pa so razstavljavci pripravili stojnice, ki obiskovalcem približujejo slovensko gastronomsko ponudbo, edinstveni turizem in možnosti aktivnih doživetij v naši deželi. Na spletni strani STO so zapisali, da je letošnji poudarek na kulturnem turizmu, ki je v ospredju njihovih promocijskih aktivnosti v letih 2018 in 2019.

Filharmonija | Avtor: Profimedia Profimedia

O britanskih gostih v Sloveniji pa je pred odhodom na turistično borzo spregovorila direktorica STO mag. Maja Pak: "Britanski gostje cenijo avtentičnost naše dežele, povezanost z lokalnimi ponudniki, pristnost doživetij, stik z naravo in odmik od masovnega turizma. Od januarja do konca avgusta smo v Sloveniji zabeležili za 27 odstotkov več britanskih gostov kot v enakem obdobju lani, kar je med drugim tudi rezultat številnih aktivnosti, ki jih STO izvaja na tem pomemben emitivnem trgu."

Britance na borzi pa je očitno navdušil tudi zajtrk, ki so ga slovenski razstavljavci pripravili na WTM, saj jih je kar nekaj objavilo fotografije na spletni platformi Twitter.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.