Te dni se Slovenija kot turistična destinacija predstavlja na eni najpomembnejših borz turistične industrije WTM London 2018. V organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) se borze udeležuje 36 podjetij in inštitucij, kot glavni partner pa nastopa Ljubljanski grad.
Slovenski razstavni prostor obsega kar 176,5 kvadratnih metrov, na njem pa so razstavljavci pripravili stojnice, ki obiskovalcem približujejo slovensko gastronomsko ponudbo, edinstveni turizem in možnosti aktivnih doživetij v naši deželi. Na spletni strani STO so zapisali, da je letošnji poudarek na kulturnem turizmu, ki je v ospredju njihovih promocijskih aktivnosti v letih 2018 in 2019.
O britanskih gostih v Sloveniji pa je pred odhodom na turistično borzo spregovorila direktorica STO mag. Maja Pak: "Britanski gostje cenijo avtentičnost naše dežele, povezanost z lokalnimi ponudniki, pristnost doživetij, stik z naravo in odmik od masovnega turizma. Od januarja do konca avgusta smo v Sloveniji zabeležili za 27 odstotkov več britanskih gostov kot v enakem obdobju lani, kar je med drugim tudi rezultat številnih aktivnosti, ki jih STO izvaja na tem pomemben emitivnem trgu."
Britance na borzi pa je očitno navdušil tudi zajtrk, ki so ga slovenski razstavljavci pripravili na WTM, saj jih je kar nekaj objavilo fotografije na spletni platformi Twitter.
#Slovenia impressing as always this time with local produce. @SloveniaInfo is there anything you don’t do well? #IfeesLOVEnia 💚 pic.twitter.com/HgSLWkpojx
— Brogan Abroad ✈ (@broganabroad) November 6, 2018
#Slovenia this morning for breakfast at #WTMLDN #wtm18 World Travel Market #ifeelslovenia #food #drink #travelblogger @travwriters @travmedia_uk @traverseevents @amarrassoc https://t.co/nHNJgLlZHS pic.twitter.com/aj27KsnGr4
— thetraveltrunk (@thetraveltrunk) November 6, 2018
We are delighted to announce the iconic #Ljubljana Castle is our official #WTMLDN partner.
— Slovenia Tourism (@tourism_slo) November 5, 2018
The partnership is part of helping preserve the historic @Ljubljanskigrad, which has provided panoramic views of the city for 900 years.
⤵️Visit Stand EU1400 to learn more 🏰 @WTM_London pic.twitter.com/Y9yHLlFFKq