Televizijske in spletne oglase je STO pripravila v sodelovanju z destinacijami, ki so gostile starte in cilje dirke po Sloveniji, ter Adrio Mobil. V dveh mesecih je bilo predvajanih 239 televizijskih oglasov, od tega 219 oglasov slovenskega turizma in 20 oglasov Adrie Mobil, na programih Eurosport 1 in Eurosport 2.
94 odstotkov oglasov je bilo predvajanih v najbolj gledanih terminih. Največ ogledov sta zabeležila spota, ki sta bila predvajana med prenosom teniškega turnirja Roland Garros.
Oglaševanje je potekalo tudi na spletni strani eurosport.com in doseglo tri milijone ogledov spletnih video oglasov. Največ zanimanja so na STO zabeležili v Španiji in v Rusiji, in sicer so največ klikov dosegli oglasi destinacij Ajdovščina, Rogaška Slatina in Novo mesto.
Eurosport pokriva 99 držav v Evropi, Aziji, Afriki ter na Srednjem vzhodu, televizijski program mesečno doseže 17 milijonov gledalcev po vsem svetu. 70 milijonov rednih gledalcev Eurosporta je je tudi aktivnih turistov, navajajo na STO.
Nacionalna turistična organizacija je tudi letošnjo dirko po Sloveniji izkoristila za promocijo Slovenije, med drugim s prenosom na Eurosportu. Dirko si je ogledalo več kot 10 milijonov ljudi.
dezurni@styria-media.si
Vsi v Vajdoušno na Frutek!