Slovenija
2446 ogledov

Graha Whatmougha odstavili nezakonito, detektivka storila napako

Andrej Grah Whatmough Adrian Pregelj/RTV Slovenija Andrej Grah Whatmough
Sodišče je odločilo, da so nekdanjega šefa RTV Slovenija odslovili na nezakonit način.

Sklep o razrešitvi Andreja Graha Whatmougha kot generalnega direktorja Radiotelevizije Slovenija in odpoved njegovega delovnega razmerja sta bila sprejeta nezakonito, se glasi delna sodba senata sodnikov delovnega in socialnega sodišča.

Senat je vodila sodnica Goranka Franz Ravbar, v senatu sta bila še sodnika Anton Dremelj in Olga Kaučič. Odločitev je bila sprejeta 18. marca, stranke v postopku so sodbo prejele v ponedeljek, poroča spletnicasopis.eu. Sodba ni pravnomočna, pritožbo lahko vodstvo RTV Slovenija poda v 15-ih dneh po prejemu sodbe, kar bo zelo verjetno tudi storilo.

Iz delne sodbe, ki jo je objavil portal Spletni časopis, je razvidno, da je sodišče tako odločilo zaradi napačnega načina vročanja razlogov za razrešitev in poziva k odgovoru. Sklep je Grahu Whatmoughu skušala vročiti detektivka, a ga na naslovu stalnega prebivališča ni bilo, saj je bil na letnem dopustu.

sodba Andrej Grah Whatmough | Avtor: X X

Sodišče je v obrazložitvi zapisalo, da bi morala detektivka v tem primeru obvestilo o pošiljki pustiti na vratih ali drugem vidnem mestu, saj naslovnik ni imel poštnega nabiralnika, česar ni storila.

Preučili bodo možnosti

"Svet RTV Slovenija je v postopku razrešitve angažiral zunanjega vročevalca, ki je tožniku (v. d. generalnemu direktorju) na več naslovih večkrat poskušal vročiti tako seznanitev z razlogi za razrešitev in poziv za izjavo kot tudi sprejeti sklep o razrešitvi in prenehanju delovnega razmerja, vendar so bili vsi poskusi neuspešni, ker Andrej Grah Whatmough na nobenem od naslovov ni bil znan, na pozive RTV Slovenija pa v celoti neodziven," so v odzivu na sodbo delovnega sodišča zapisali pri Odvetniški družbi Čeferin, Pogačnik, Novak, Koščak in partnerji, ki zastopa RTV Slovenija.

"Zaradi neuspešne vročitve na naslovih tožeče stranke je RTV Slovenija ravnala skladno s pravili vročanja po 96.a členu Zakona o splošnem upravnem postopku, in sicer z objavo na oglasni deski in spletni strani RTV Slovenija. Sodišče je ocenilo, da je bil navedeni postopek vročanja nepravilen, saj da bi morala RTV Slovenija opraviti postopek ugotavljanja dejanskega prebivališča v. d. generalnega direktorja za namene vročanja v postopku razrešitve, zaradi česar je delno ugodilo zahtevku tožnika glede nezakonitosti razrešitve s položaja v. d. generalnega direktorja in posledične odpovedi pogodbe o zaposlitvi," so še zapisali odvetniki, ki zastopajo nacionalko.

"RTV Slovenija meni, da so bili izvedeni postopki vročanja v skladu z veljavno zakonodajo in notranjimi pravili, razrešitev v. d. generalnega direktorja in prenehanje pogodbe o zaposlitvi pa utemeljena, zaradi česar bo preučil možnosti vložitve pravnega sredstva (pritožbe) zoper delno sodbo," so dodali.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 25
  • Avatar Leon
    Leon 17:16 09.april 2024.

    GHW ..že kot pojava ne sodi pred ekrane kvečjemu na kakšno planoto .

  • lojs 14:04 09.april 2024.

    in pri vse tej zadregi levičarjev moramo vsi plačevalci rtv prispevka gledat in poslušat "čudno" komentiranje dogodka ... sploh ne vem v čem je problem, če nekdo nekaj ne zna, pač ne zna ... za odškodnino naj odgovrjata čupavi martić ...prikaži več s svojim gnezdom in bebo forbići ... a zdej bomo pa mi plačevl odškodnino, pizda vam materina!

  • Ender3 12:39 09.april 2024.

    To je najbolj bizarna odličitev, ki sem jo kadarkoli slišal od omenjenega sodišča. Detektivka je storila napako in za to je plačana in pooblaščena ?. Če bo to šlo gladko skozi se resnično vprašam v čigavem imenu odločajo takšna sodišča..

Sorodne novice