Bohinjska Bistrica. “Iz letošnjega proračuna so ga vrgli ven. Z Direkcije RS za ceste (DRSC) so nam sporočili, da bo, ko bo denar. Verjeli smo obljubam, zdaj smo izigrani,” je odmik začetka gradnje krožišča v Bohinjski Bistrici včeraj ogorčen komentiral bohinjski župan Franc Kramar.
Obnova v letu 2016
Za krožišče, ki naj bi ga zgradili namesto zdajšnjega neurejenega križišča, ni denarja, slabo pa kaže tudi državnim cestam v Bohinju, saj so po županovih besedah obnovo cest v Zgornji in Spodnji Bohinjski dolini premaknili v leto 2016. “To je katastrofa za Bohinj! Ceste v turističnih občinah bi morale imeti prednost pri obnovi,” je poudaril.
Vprašanja o tem, kje je razlog za odmik bohinjskih projektov ter kdaj bodo začeli graditi krožišče in obnavljati najbolj dotrajane ceste, smo naslovili tudi na DRSC, a odgovorov do zaključka redakcije nismo prejeli.
Bohinjsko občino na leto obišče okoli 700 tisoč obiskovalcev, ki se vozijo po dotrajanih cestah, za katere je župan dejal, da so tako luknjaste, da bi na njih lahko uredili igrišče za golf.
Protestno pismo ministru
“Ob tolikšnem pomanjkanju denarja za pomembne projekte sem zgrožen, da država premišljuje o vnovični dokapitalizaciji Nove Ljubljanske banke (NLB) z 250 milijoni evrov. To pomeni, da bomo Slovenke in Slovenci odplačevali tajkunske kredite novodobnim lastnikom premoženja. Če je ohranjanje NLB nacionalni interes, kakšen nacionalni interes je potem šele Triglavski narodni park, ki 30 let ni bil ali pa je bil zelo malo deležen finančnih “dokapitalizacij”, je v protestnem pismu finančnemu ministru Francu Križaniču med drugim zapisal Kramar, ki poudarja, da naj banko rešijo tisti, ki so jo zavozili, denar davkoplačevalcev pa bi morala država porabiti za razvojne projekte.