Ker je skupina laške pivovarne močno obremenjena z dolgovi, prodaja premoženje, ki ni povezano z osnovno dejavnostjo. Kupca za ajdovski Fructal je že našla, glede najbolj odmevne skupne prodaje Mercatorja z bankami trenutno potekajo pogovori s hrvaškim Agrokorjem, še najpočasneje pa napreduje prodaja medijskega dela skupine.
Za Delo 20 milijonov evrov?
Za najresnejšega interesenta za Delo sta doslej veljali švedska medijska korporacija Bonnier in švicarsko-nemška založniška družba Ringier-Axel Springer. Po neuradnih informacijah, ki jih navaja časnik Delo, naj bi družbo ovrednotili na 20 milijonov evrov, medtem ko ga Laščani vrednotijo na 45 milijonov evrov.
"Trenutno za Delo kot celoto nimamo nobene resne ponudbe, zato iščemo nove poti za njegovo prodajo. Ena od možnosti je razdelitev Dela na časopisni in nepremičninski del ter ponovno iskanje najboljšega ponudnika. Če bo analiza, ki jo pripravlja naš svetovalec KPMG, pokazala, da je takšna oddelitev mogoča in ekonomsko smiselna, se bomo verjetno odločili za še en razpis in poskušali pridobiti najboljšega ponudnika," je za časnik poudaril predsednik uprave Pivovarne Laško Dušan Zorko.
Družbo bi tako razdelili na časopisni del, v katerega bi vključili časnika Delo in Slovenske novice, ter na preostalo premoženje, v katerega bi bili vključeni distribucijska družba Izberi, tiskarna in časnik Večer. Na koliko enot natančno bi Delo razdelili, še ni jasno.
Z delitvijo bi po Zorkovih besedah rešili problem časnika Večer, katerega prodaja je na mrtvi točki, skupaj z Delom pa ga zaradi zahtev varuha konkurence ne morejo prodati. Takšna prodaja po delih naj bi bila po ocenah pisana na kožo Bonnieru in Ringier-Axel Springerju, saj bi prva kupila Delo, druga pa Slovenske novice.