Puma bo novo embalažo uvedla v drugi polovici prihodnjega leta. Čevlje bodo tako shranili v bombažne vrečke za večkratno uporabo.
V podjetju tako računajo, da bodo prihranili 8.500 ton papirja. To pa je enako teži 1400 odraslih slonov. Poleg tega bodo za 60 odstotkov zmanjšali porabo vode in energije, ki jo zdaj potrebujejo za izdelavo papirnate embalaže.
Direktor Pume Jochen Zeitz je ob tem dejal, da se jim zaradi odločitve ne bodo zmanjšali stroški pakiranja. "Na začetku ne pričakujemo, da bomo znižali stroške. Na kratek rok bo to prej imelo negativen vpliv. Ampak na dolgi rok bi se to moralo poznati tudi na stroških," je dejal.
Zeitz ob tem še pravi, da je prav, da podjetja pri takšnih inovacijah vedno prehitevajo vlade. "Ne moremo čakati na vlade. Podjetja morajo prevzeti vodilno vlogo in biti med prvimi."
Industrijski oblikovalec, ki je sodeloval pri oblikovanju nove embalaže Yves Behar, je ob tem izrazil upanje, da bodo Pumi kmalu sledila tudi druga podjetja.
Puma je sicer tretji največji proizvajalec športne opreme na svetu. Na prvem mestu še vedno kraljuje ameriški Nike, sledi pa mu Adidas.