Pravnim osebam in fizičnim osebam z dejavnostjo se dokumenti obvezno sicer vročajo elektronsko, fizičnim osebam pa le, če so prostovoljno vključene v sistem eVročanje.
A ker gre za zelo pomembne akte, na Finančni upravi Republike Slovenije (FURS) vse davčne zavezance pozivajo, da si uredijo vse potrebno za prejemanje elektronsko vročenih dokumentov.
Od 286.598 zavezancev, ki jim FURS dokumente vroča elektronsko prek sistema eDavki, jih ima trenutno le slaba tretjina urejeno elektronsko pošto za obveščanje. "Če zavezanec ne sporoči svojega elektronskega naslova, se mu lahko zgodi, da ne bo seznanjen z vročitvijo dokumenta v eDavke. Na ta način lahko zamudi kakšen pomemben rok, na primer rok za pritožbo," so opomnili finančniki in dodali, da eVročitev namreč šteje za opravljeno z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom vročilnice.
Če ga ne prevzame v 15 dneh, velja vročitev za opravljeno z dnem preteka tega roka.
Elektronski naslov je potrebno sporočiti prek portala eDavki z obrazcem eVročanje-POS. Če so elektronski naslov davčni zavezanci že sporočili, na primer za namene eOpominjanja, jim ga ni treba ponovno sporočati.