"Kadar storitev ne deluje v skladu z naročniško pogodbo (razlog za nedelovanje je denimo lahko izpad omrežja) ima vsak končni uporabnik pravico, da pri operaterju vloži ugovor (reklamacijo) zoper vsak račun, ki je izdan za posamezno obračunsko obdobje, v katerem storitve ne delujejo. Reklamacijo mora vsak uporabnik vložiti individualno," so nam povedali na agenciji za komunikacijska omrežja.
Na Telemachu ne razkrivajo koliko njihovih uporabnikov se je pritožilo, pravijo le, da so nekaj prošenj prejeli prek elektronske pošte in da bodo vsakega uporabnika obravnavali individualno.
Telemach: "Ravnali bomo kot veleva kodeks"
"Kot podpisniki smo zavezani k spoštovanju Samoregulacijskega kodeksa o nadomestilih za nedelovanje ali slabše delovanje javnih komunikacijskih storitev operaterjev javnih komunikacijskih storitev v Republiki Sloveniji in v skladu s kodeksom bomo vse zahtevke tudi ustrezno obravnavali," so nam še sporočili.
S kodeksom, ki so ga slovenski operaterji prelili tudi v splošne pogoje poslovanja, so se zavezali, da bodo v primeru, če tehnična okvara na mobilnem telekomunikacijskem omrežju traja od 14 do 24 ur mesečno, naročnino znižali za vsaj za desetino. A Telemachovo omrežje zaradi ponedeljkove okvare pokleknilo le za okoli šest ur.
ZPS: Vse je odvisno od njihove dobre volje
"Žal je v tem primeru vse odvisno od dobre volje operaterja. Jaz sicer pričakujem, da bodo vendarle nekaj naredili v prid svojim strankam. Tehnične napake se seveda dogajajo, to ni nič nenavadnega. Bi se pa lahko operater z bolj potrošniku prijaznim obnašanjem dokazal. Če uporabniki z njihovimi storitvami niso zadovoljni, ga lahko namreč brez velikih težav zamenjajo," dogodek komentira Boštjan Okorn z Zveze potrošnikov Slovenije.
Razlog je programska napaka na transportnem omrežju, zaradi katere je prišlo do izpada mobilnega omrežja, pojasnjujejo pri Telemachu: "Smo v fazi optimizacije nadgradnje mobilnega omrežja, vanj smo vložili preko 50 milijonov evrov. Izpad je bil nepredviden in se zanj uporabnikom iskreno opravičujemo."
david.jug@zurnal24.si
Kako je lahko signal slabši, če pa so popolnoma nadgradili omrežje. Prej je bilo okoli 80% pokrito, zdaj je 99%. Prej je bil EDGE signal, zdaj je vsepovsod LTE. Zato si ne zmišljuj.
Imaš prav, pravična odškodnina... najdražji paket je bil (če se ne motim) 40€ mesečno. Glede na to, da ima oktober 31 dni oz. 744h bi bila tako pravična odškodnina za 6h nedelovanja celih 32 centov. Sedaj pa izračunajte koliko bi… ...prikaži več pripadalo nekomu, ki ima paket za 15€ mesečno ali še manj :)
haha optimist :-)