Neučinkovitost ni “in”
Številni klici, dokumenti, opravila in podobno so stalnica našega vsakdana. Urniki, urejeni fascikli, “to-do” seznami in podobno so neizbežni. Dogaja pa se nam, da na kakšno aktivnost, ki smo jo zapisali v kak zvezek, pozabimo, klica potencialni stranki ne vrnemo, informacije so zbrane na različnih računalnikih in celotna prodajna ekipa ne razpolaga z vsemi potrebnimi informacijami. To je le nekaj pogostih situacij, ko se v prvi vrsti zaradi neustrezne organizacije pojavljajo nepotrebne težave, s katerimi izgubljamo čas in morda tudi potencialne stranke.
Intrix - slovenski CRM program
Sodoben CRM program v prvi vrsti omogoča celovit pregled nad strankami, dobavitelji, sodelavci in vsemi drugimi kontakti, ki so za vaše poslovanje ključni. Poleg sistematičnega in učinkovitega načrtovanja in organizacije dela nam Intrix CRM omogoča tudi hitro pripravo prodajnih poročil ter odkrivanje potencialov prodajne ekipe, kar nam lahko prinese pomembno prednost pred drugimi. Z nobenim programom seveda ne bomo samodejno prodali več, lahko pa nam pomagajo prodajati pametneje.
Prilagojene rešitve po vaši meri
Zmotno je prepričanje, da tak CRM program uporaben le za večja podjetja. Intrix CRM je zasnovan ravno z željo, da ustreže različnim oblikam podjetij: majhnim, srednjim, pa tudi večjim, saj si ga lahko z izborom ustreznih paketov ali dodatnimi razširitvami povsem prilagodijo po svojih željah.
Sodobna in uporabniku enostavna rešitev v oblaku omogoča, da do želenih informacij dostopamo kjerkoli in kadarkoli s pomočjo računalnika, tablice ali mobilnega telefona ter internetne povezave. Številne funkcionalnosti preverite na www.intrix.si, kjer je na voljo 30-dnevni brezplačni preizkus.