"Danes smo se z ministrom že pogovarjali glede Karavank. Rekel sem mu, da bomo pristali na vse. Vsak dogovor je boljši, kot da ga sploh ne bi bilo," je za zurnal24.si povedal Andrej Klobasa.
Slovenski in avstrijski predstavniki se namreč še vedno dogovarjajo glede omejitve prometa skozi Karavanke. Zmedo je povzročilo avstrijsko prometno ministrstvo, ko je Asfinagu BMG, upravljalcu avtocest, določilo omejitev prometa težkih tovornih vozil skozi predor Karavanke na avtocesti A 11 oziroma A 2 v Sloveniji. Prepoved prometa, ki je začela veljati 29. julija in bo trajala do vključno 3. septembra 2011, že več kot mesec dni razburja slovenske avtoprevoznike, ki bodo zaradi omejitve ob velik del dohodka.
Vlačič se spet pogaja
Danes se z avstrijskimi kolegi spet dogovarja tudi minister za promet Patrick Vlačič. Kot nam je povedal Klobasa, je eden izmed možnih dogovorov tudi, da bi tovornjake skozi predor s konvoji spuščali vsake tri ure. A to vsekakor ni stalna rešitev.
"Naša osnovna zahteva je, da se situacija reši. Zdaj je treba pustiti ministra, da se dogovori. Minister dela na tem. Dogovarjal se je tudi o tem, da bi prevoznike spuščali na vsake tri ure. Tudi na to bi pristali," pravi Klobasa in dodaja: "To nikakor ni dolgoročna rešitev, saj bo treba zadevo rešiti, da se naslednje leto ne bi spet ponovila."
"Karavanke lahko zaprejo, če plačajo tristo evrov"
"Nismo avstrijski hlapci in od avstrijskega Astinaga ne zahtevamo 42 evrov. Če smo naredili 185 kilometrov več, naj nam dajo tristo evrov, pa se bomo vozili okrog, Karavanke pa lahko zaprejo za vedno," še doda Klobasa.
Klobasa , ti kar zaupaj hoštaplerju , pa boš hitro hrenovka., če ne že od tvojih safalada!
Menda,da Jodlerji že kuhajo hrenovke!!