Slovenija > Komentarji in kolumne
114 ogledov

Poznajo tudi naše spolne navade

Anja Ščuka (Foto: Boštjan Tacol) Žurnal24 main
Ko bodoči delodajalec izve, koliko cigaret in alkohola kupujete ...

Trgovci, ki nas z raznimi klubi zvestobe profilirajo, zelo dobro poznajo naše življenjske navade, tudi spolne, kako zdravo živimo, koliko alkohola spijemo in podobno. Tako nas je na tiskovni konferenci včeraj prestrašila informacijska pooblaščenka. Ti trgovci pa nato ponudnikom omogočajo, da nad nami izvajajo ciljno trženje.

“Ne moti me, če hranijo te podatke. Prav vseeno mi je, če vedo, kaj jem in kaj pijem,” so se včeraj glasile izjave kolegov. A na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarjajo, da bi lahko ponudniki dobro zaslužili s prodajo tako ustvarjene zbirke profilov.

Tako bi naši potencialni delodajalci ali štipenditor izvedeli, koliko alkohola in cigaret kupimo, morda bi takšni podatki zanimali tudi potencialnega investitorja v vaše podjetje ...

Kam? Večina trgovcev ima po podatkih informacijske pooblaščenke zelo slabo napisano, komu še posredujejo vaše osebne podatke. Od desetih pregledanih klubov zvestobe s strani ZPS in informacijske pooblaščenke ima le Klub Baby Center jasno opredeljeno, da podatkov ne bo posredoval nikomur.

Mercator, E.Leclerc in Sportina nimajo opredeljeno, komu lahko posredujejo podatke, v Tušu, Sparu, Petrolu ter DM pa jih lahko posredujejo pogodbenim obdelovalcem; kaj bodo ti s podatki počeli, pa ne vemo.

Če vas je ob pogledu na številne kartice zvestobe rahlo stisnilo v želodcu, pomirite svojo vest. Trgovcu lahko pošljete dopis, naj preneha obdelovati vaše osebne podatke, ta vam pa mora v roku 15 dni sporočiti, da jih ne bo več obdeloval.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.