Vseeno bi en plakat. V zadnjih letih na dragih veleplakatih kakšne hude izvirnosti politikov nismo zasledili, pa tudi v televizijskih oglasih niso povedali nič novega. Pogled na iste obraze je bil torej bolj kot ne le zelo drag opomnik za prihajajoče volitve. Le šest odstotkov vprašanih v naši javnomnenjski anketi pravi, da predvolilna kampanja nanje vpliva. Vpliva pojavljanja kandidatov na svoje odločanje se delno verjetno niti ne zavedajo, a vseeno je učinek teh dragih akcij podoben kot učinek nagrobnih sveč prvega novembra. Slovenci na grobove tradicionalno znosimo toliko sveč, da smo po porabi med prvimi na svetu, prižgane sveče pa služijo le simboliki ter postavljanju pred sosedi in sorodniki. Enako torej kot veleplakati in televizijski oglasi vedno istih politikov. Za oboje bi bilo bolje, da bi denar v ta namen porabili za kaj pametnejšega. Denar za sveče za svoje bližnje, dokler so živi, denar za plakate pa, če ga bodo po naključju kje nabrali preveč in bi jih zamikal kakšen plakat, za svoje volilce, ki ga potrebujejo bolj kot veleplakate in televizijske oglase. En mesec moramo počakati, da vidimo, ali se bodo politiki tega držali.
Vaš komentar smo izbrisali, ker ni bil v skladu s Kodeksom komentiranja. Uredništvo zurnal24.si