Več kot 31 tisoč evrov smo iz proračuna namenili za šestdnevno februarsko potovanje obrambne ministrice Ljubice Jelušič v Španijo, Turčijo in Nemčijo. Če prištejemo stroške delegacije, je znesek še višji. Ministrica je potovala z letalom družbe Linxair, na vladnem falconu v hangarju letališča v Cerkljah na Dolenjskem pa se je medtem nabiral prah.
Strahopetci. Državniško letalo je za državo pač nekaj čisto običajnega, pa če priznamo ali ne. Po izračunih ameriških letalskih strokovnjakov iz družbe Conklin & de Decker ura letenja s falconom, kakršnega ima Slovenija, stane 2.400 evrov, kar je manj, kot zaračunavajo zasebni letalski prevozniki. Zakaj torej vlada z njim noče leteti? Se boji linča javnosti zaradi pregrešnega luksuza, ki ga ponazarja? Ministri naj letijo na rednih linijah, a včasih pač ne gre in takrat mora vlada letalo najeti. Podatki, ki smo jih zbrali, kažejo, da so stroški najema izjemno visoki. V kontekstu dandanes priljubljene krilatice, da je treba zategniti pas, je torej povsem nesmiselno, da falcon v hangarju propada. Premier kljub temu vztraja, da bi bilo letenje s falconom negospodarno, a po tej analogiji je negospodarno tudi to, da se na službene poti po Sloveniji vozi z limuzino namesto s svojo katrco.
Dejstvo je, da Slovenija letalo ima, da se je njegova vrednost od nakupa leta 2001 prepolovila in da mu z vsakim dnem, ko miruje v hangarju, vrednost pada. Spravite tega nesrečnega falcona že enkrat v zrak. Strahopetci.
18
ogledov
Začnite že leteti s falconom!
Letalo, ki je prisilno parkirano v hangarju, je mrtev kapital.