Raziskava je pokazala, da 25 odstotkov Slovencev nakupuje prek spleta. Večina teh pred nakupovanjem za brskanje po spletu uporablja računalnik, le devet odstotkov mobilni telefon.
Raziskava je pokazala tudi, da ima 83 odstotkov Slovencev dostop do spleta. Večina jih do njega dostopa prek osebnih računalnikov, 38 prek tablice in 11 odstotkov pa prek mobilnih ali pametnih telefonov.
Kar 77 odstotkov ljudi se pred nakupom o izdelku, ki ga nameravajo kupiti, pozanima na spletu. Večinoma pričakujejo, da bodo vodilne znamke med prvimi rezultati iskanja. Kar 57 odstotkov jih meni, da uvrstitev znamke med rezultati iskanja odraža pomembnost znamke. Slovenci poleg tega bolj zaupajo spletnim stranem, ki jih priporočijo prijatelji.
Raje v trgovino kot na splet
Raziskava je pokazala, da Slovenci še vedno raje kupujemo v trgovinah kot prek spleta. To velja tako za nakupovanje avtomobilov, avtomobilskih delov, zavarovanj in nepremičnin kot za kozmetiko. Trideset odstotkov ljudi prek spleta kupuje vstopnice za kino, 41 videoigrice in 45 odstotkov računalniško programsko opremo. Zgolj pet odstotkov pa prek spleta nakupuje hrano.
Drugačna pa je slika v kategoriji potovanj. Enainpetdeset odstotkov ljudi plača poslovna potovanja prek spleta, prav tako bivanje v hotelih. Še večji pa je odstotek tistih, ki si prek spleta rezervirajo letalske karte, in sicer 61 odstotkov.
Letalske karte prek spleta kupuje 63 odstotkov žensk in 59 odstotkov moških. Šestdeset odstotkov mlajših od 40 let se odloči za nakup letalskih kart prek spleta, med tistimi, starimi več kot 40 let, pa je takih 64 odstotkov.
Razlika v odstotku žensk in moških, ki kupujejo prek spleta, je majhna. Prek spleta kupuje 26 odstotkov moških in 22 odstotkov žensk.
O ti vrabca, no - le kdo bi si mislil. Hmmm... A tiste tangice, ki so sestavljene iz bonbončkov, spadajo med obleko ali med hrano?