Slovenija
33436 ogledov

Mercator ukinil vse popuste: Seznam trgovin brez kuponov

mercator kočevje Saša Despot
Od 6. novembra v izbranih trgovinah ne velja prav noben popust več, poroča Dnevnik.

V številnih Mercatorjevih prodajalnah, ki stojijo v bližini šol in v krajih, kjer mrgoli turistov, so okrepili ponudbo prigrizkov, hkrati pa ukinili čisto vse akcije. Tako od 6. novembra dalje v izbranih Mercatorjevih prodajalnah v Ljubljani, Mariboru, na Bledu, v Portorožu in Izoli ni več mogoče unovčiti nobenih kuponov za popust: vikend kupona za deset odstotkov popusta na celoten nakup oziroma 25 odstotkov popusta na izbrani izdelek, deset odstotkov popusta za upokojence, kuponov na blagajni za dodatni popust, kuponov za večkratnike pik, ugodnosti iz aplikacije Moj M …

Kot pišejo v časniku Dnevnik, so Mercatorjeve prodajalne, kjer akcij ni več mogoče vnovčiti, naslednje:

  • Ljubljana: Pokopališka ulica 36, Gerbičeva ulica 49, Slomškova ulica 6, Poljanska cesta 20, Levstikov trg 4a, Stritarjeva ulica 9 ter Kongresni trg 9
  • Maribor: Špecerija, Glavni trg 10
  • Bled: Mlino, Mlinska cesta 1
  • Izola: Trg republike 4

V teh Mercatorjevih prodajalnah so zato razširili ponudbo sendvičev in drugih prigrizkov. Prodajni paketi dveh izdelkov – na primer sendviča in plastenke brezalkoholne pijače – so cenejši, kot če bi kupec oba izdelka kupil ločeno.

Slovenija 12.03.2014 Mercator trgovina, izdelki v akciji, nakupovanje, cistila;  | Avtor: Saša Despot/Žurnal24 Saša Despot/Žurnal24

Po pojasnilih Mercatorja za Dnevnik je trgovina z živili ena najbolj konkurenčnih dejavnosti, kar od vseh trgovcev zahteva zelo aktivno prilagajanje ponudbe navadam in potrebam kupcev. Ukinitev akcij v določenih prodajalnah so v Mercatorju utemeljili s prilagoditvijo ponudbe prevladujoči strukturi kupcev na posamezni lokaciji. "V posameznih trgovinah, tudi v Izoli in Portorožu, smo skozi daljše obdobje zasledili zelo nizko unovčevanje kuponov, kot je 25 odstotkov na izbrani izdelek oziroma deset odstotkov na celoten nakup. Podrobne analize so pokazale, da si prevladujoča večina kupcev na teh lokacijah želi drugačnih ugodnosti, ki so zanje bolj relevantne in ustrezajo njihovim potrebam. Zato smo tudi tem kupcem ponudili posebne ponudbe. Ne gre torej za ukinjanje ugodnosti, temveč za prilagoditev ponudbe lokalnim značilnostim kupcev," so za Dnevnik povedali v Mercatorju.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 10
  • Avatar malonaokoli
    malonaokoli 06:54 28.november 2025.

    Slovenija bi morala sprejeti zakon, ki prepoveduje reklamiranje hrane ! Trgovci nas zavajajo in zastrupljajo brez odgovornosti, vse za dobiček lastnika.

  • tinto 13:48 27.november 2025.

    so baje v trgovini v murglama pocenil kondome Zato da se taki kot je mali murgeljski palček ne bi veš razmnoževali

  • Naklonsky 11:54 27.november 2025.

    Boljša kvaliteta izdelkov pomeni tudi višjo ceno. Podobno kot naročnina RTV - boljše oddaje, višja cena! Živela “svoboda”!