Ljudje v socialnih omrežjih ustvarjajo svojo "ultra osebnost", je pokazala raziskava, ki jo je podjetje Intel naročilo pri Redshift Research za območje Evrope in Bližnjega vzhoda. Ljudje nato tudi težijo k temu, da bi bili čim bolj podobni tej osebnosti tudi sicer.
Drzni in lepi za druge
Ženske bodo izbrale za svoj profil svoje najlepše fotografije, moški pa se koncentrirajo na fotografije, ki kažejo, da so drzni, in na zapise, ki kažejo, da so pametni. Kar 59 odstotkov moških in 56 odstotkov žensk v raziskavi je priznalo, da želijo s svojo podobo na spletu narediti vtis na druge, to je njihov glavni razlog. Drugi najpogostejši razlog pa je, da želijo najti partnerja ali prijatelja, zato olepšajo svojo osebnost. Pri tem prevladujejo ženske, saj jih je 51 odstotkov odgovorilo, da se olepšajo zaradi iskanja partnerja, medtem ko je med moškimi ta odstotek nižji – 40 odstotkov.
Se pa uporabniki zavedajo, da tudi drugi svoje profile olepšajo. Oseminštirideset odstotkov vprašanih meni, da to prepoznaš takoj, ko zaslediš podatke, ki so "predobri, da bi bili resnični".
Spoštovati bi morali zasebnost
Raziskava pa je tudi pokazala, da pretirano razkrivanje zasebnih informacij uporabnikom socialnih omrežij ni všeč. Kar 85 odstotkov vprašanih meni, da ljudje razkrijejo preveč intimnih informacij, še več jih meni, da o določenih stvareh ne bi smeli pisati na socialnih omrežjih.
Uporabnike socialnih medijev motijo tudi prostaške besede, preveč intimne fotografije in pa če se nekdo v svojih zapisih ves čas pritožuje nad čim.