“Okoli 15. ure, ko je na novi Šmihelski cesti gneča, se je s smeri Šegove ulice nanjo težko vključiti, zlasti ker se lahko vsak trenutek spustijo železniške zapornice tik ob Šmihelski,” nam je povedala bralka Barbara. Sama se je, kot je dodala, že znašla v koloni med obema zapornicama, ki sta se začeli spuščati. Medtem ko je panično iskala izhod, so vozniki na Šmihelski cesti vendarle spustili medse kolono s Šegove, tako da je nesreči na tirih ušla za las.
Na le nekaj metrih
“Posebnost tega prehoda ceste čez progo je v tem, da mora voznik, ki se iz smeri Šegove ulice vključuje na cesto Novo mesto–Uršna sela (Šmihelska cesta, op. a.), najprej prečkati progo, potem pa na delu, ki meri vsega nekaj metrov, počakati na primeren trenutek, da se vključi na prednostno cesto,” nam je povedal Tomaž Slak, komandir Policijske postaje Novo mesto. Teoretično je tako možno, kot je pojasnil, da se ob velikem prometu na prednostni cesti zgodi, da vozilo ostane ujeto med zapornicama. “Vendar takšne nesreče v zadnjih letih nismo obravnavali,” je dodal.
Voznikom zato svetuje, naj progo prečkajo samo takrat, ko je vozišče za njo prazno in so se prepričali, da se zapornice ne spuščajo.
Nesreče pri zapornicah
Po podatkih javne agencije za varnost prometa je v zadnjih 16 letih na nivojskih prehodih ceste čez železnico umrlo 147 ljudi. “Pri tem se je presenetljivo in skrb vzbujajoče zgodilo 38 odstotkov prometnih nesreč na nivojskih prehodih ceste čez progo, ki so zavarovani z zapornicami, polzapornicami ali svetlobnimi in zvočnimi znaki,” so navedli na agenciji.