"Tokrat smo združili svojo kreativnost in akrobatske veščine za ameriško nogometno ligo NFL, ki bo to nedeljo pripeljala eno od tekem na slavni londonski stadion Wembley," pravijo pri Dunking Devilsih. "Del videa je posnet tudi v Sloveniji, nad katero je bil ameriški naročnik tako navdušen, da bo še letos na naših tleh posnel tudi spletno serijo."
Tekme lige NFL in njihov vsakoletni zaključek Superbowl so znani kot meka za vse, ki se ukvarjajo z oglaševanjem. Superbowl je najbolj gledana oddaja v ZDA, cena oglasnega prostora med prenosom pa presega pet milijonov dolarjev za pol minute.
“Za nas je bil to produkcijsko največji projekt do zdaj," pravi Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devilsov. "Ponosni smo, da so naše kreativne in akrobatske ideje prepričale ameriške oglaševalske velikane, kot so NFL, Yahoo in Verizon. Projekt na stežaj odpira vrata deset delov dolgi spletni seriji Fly Guys, ki jo načrtujemo že več kot eno leto. "
“Z ameriškim nogometom sem se tokrat prvič srečal malo bližje, zato mi je bilo zanimivo
spoznati pravila in se naučiti pravilno vreči žogo. Najtežji trik je bil skok z rusko gugalnico čez
gol, ki sem se ga veselil že od samega začetka. "Gašper Novak, profesionalni akrobat in član Dunking Devils
Dodaja, da je izjemno vesel, da bo serija postala realnost in bomo lahko v desetih epizodah prikazali lepote naše dežele na sončni strani Alp.
Ekipa 25 Slovencev je promocijski video snemala več kot en teden, tri dni pa so skupaj z ameriškimi predstavniki preživeli tudi na plaži prelepega Velenjskega jezera. "Poleg lepot svoje domovine v videih z veseljem pokažemo tudi slovensko vrhunsko tehnologijo," pravijo pri Dunking Devilsih. "Tako smo se po jezeru zapeljali z naprednimi ekološkimi vodnimi skuterji Quadrofoil - slovensko inovacijo, ki na novo postavlja standarde potovanja po vodi, saj praktično lebdi nad vodo."
“Sigurno je to bil eden bolj zahtevnih projektov, predvsem iz logističnega vidika. Nas je pa to
znova prisililo, da smo kot produkcija in kot ekipa delovali super usklajeno ter maksimalno
izkoristili lokacije snemanja. Poleg lepot Slovenije, ki jih vedno poskušamo vpeljati v naše
videe, so bile te še dodatni ‘cukrček’ tega projekta!”Mitja Legat, video ekipa
Nato so se za nekaj dni preselili še v Veliko Britanijo, kjer so posneli akrobacije pred največjimi londonskimi znamenitostmi: pred London Eye, na slavnem rdečem dvonadstropnem avtobusu in pred Big Benom. Snemanje se je zaključilo na wembleyskem stadionu, drugem največjem stadionu v Evropi, ki vase sprejme kar 90.000 gledalcev.