"Takole sta Darsovi vozili za pluženje na avtocesti obrnili pri Logatcu," je v torek, ko je Slovenijo zajelo obilno sneženje, presenečeno zapisal eden od naših bralcev, ki ga je zmotilo obračanje snežnih plugov preko montažnega intervencijskega prehoda na avtocesti. Na Darsu pojasnjujejo, da lahko njihova vozila omenjene prehode uporabljajo za opravljanje sanacijskih del vozišč.
V prvi vrsti za nesreče
Montažne intervencijske prehode so sicer najprej vzpostavili na pomurski avtocesti za potrebe reševanja v primeru velikih množičnih prometnih nesreč, nato pa še na nekaterih odsekih avtocest in hitrih cest, kjer se opravljajo sanacijska dela vozišč.
Predvideno je bilo, da se aktivirajo takrat, ko so razmere na vozišču takšne, da se do kraja prometne nezgode ali dogodka ne da pripeljati v smeri prometa. "Kljub predpisu, da se morajo vozila, ki so se na avtocesti ustavila zaradi prometne nesreče in ne morejo nadaljevati poti, pravilno razvrstiti na skrajni desni ali levi rob vozišča in tako zagotoviti dovolj prostora za dostop intervencijskega vozila, se to v praksi ne zgodi," je pojasnil Marjan Koler iz službe za odnose z javnostmi pri Darsu. "Iz razloga, da bo možno dostopati do mesta nesreče, je bilo določeno, da se izvedejo omenjeni intervencijski prehodi."
Na pomurski avtocesti so do sedaj vzpostavili 11 od 14 predvidenih intervencijskih prehodov, dodatne tri pa še na dolenjski, gorenjski in primorski avtocesti: pri Ivančni Gorici, Voklem ter med Vrhniko in Logatcem pri Štampetovem mostu.