Slovenija
24 ogledov

Posel na milimeter

VO-KA bo dobila 27 vozil, EL 20, LPT osem, Snaga pet in Žale tri – skupaj 63. (F Žurnal24 main
Javni holding Ljubljana. Nakup 63 avtomobilov prek razpisa je domnevno sporen.
Lani isti ponudnik

Nakup. Leta 2009 je JHL kupil vozila za javna podjetja EL, LPT, Snago in VO-KA. Pogodbo so podpisali z Avtohišo Real, in sicer v višini 880.330 evrov.


Razlog. Letošnji nakup je potreben zaradi nadomestitve odsluženih vozil, pravijo v JHL; vozila so amortizirana in dotrajana, stroški servisov pa presegajo njihovo vrednost.

Javni holding Ljubljana (JHL) je za svoja podjetja izvedel javno naročilo za nakup 63 osebnih in delovnih vozil. Na javno naročilo so prejeli le ponudbo Avtohiše Real, ki je ponudila ceno 831.030 evrov (brez DDV).

Pogodbe še niso podpisali; pritožbeni rok, ki ga morajo upoštevati ne glede na to, da je bil ponudnik le eden, se izteče danes. Če pritožb ne bo, bodo pogodbo podpisali, pravijo na JHL.

Razpisna dokumentacija je napisana tako, da bi lahko določenemu ponudniku dala prednost,” ugotavlja Miha Pečoler, strokovnjak za avtomobilizem pri Žurnalu24. “V nekaterih primerih, kot je nakup karavanskega vozila za Energetiko Ljubljana (EL), pogojem ustreza zgolj eno vozilo, kar je vsaj sporno, če že ne v nasprotju z zakonom o javnih naročilih,” dodaja.

Gre za renault megane grandtour TCE 130; edini model, ki še pride v poštev, je VW golf variant 1,4 TSI, a ne dosega zahteve o izpustih, ki lahko znašajo največ 160 gramov CO2, pri njem pa znašajo 169 gramov, pojasnjuje Pečoler. EL bo sicer bogatejša za 20 vozil.

Še dve cvetki

997 tisoč 236 evrov (z DDV) bo vreden posel med JHL in Avtohišo Real, če bodo podpisali pogodbo.

Največ, 27 vozil, bo kupilo podjetje Vodovod - Kanalizacija (VO-KA), med njimi dve srednjega razreda (limuzina in karavan), ki morata biti opremljeni celo z avtomatskim menjalnikom in ksenonskimi svetili. Pečolerju se v tem primeru zdi sumljiv razpisni pogoj, ki pravi, da mora biti dolžina vozila najmanj 4,8 metra, model (laguna karavan), ki ga ponuja edini ponudnik, pa je le en milimeter daljši.

Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT) potrebujejo osem novih vozil, med njimi enega terenskega. Avtohiša Real je ponudila hyundai tucsona, ki pa ga po Pečolerjevih besedah sicer sploh ne prodaja, saj je pooblaščeni trgovec za vozila znamk Renault, Nissan in Dacia, ne pa tudi za Hyundai.

Kam s starimi vozili?
V VO-KA bodo prodali toliko avtomobilov, kolikor bodo kupili novih. V EL za izrabljena in odpisana vozila najprej pridobijo ponudbe, izberejo najboljšo in vozila prodajo – po navadi toliko, kot jih kupijo.

V Snagi bodo odpisali le popolnoma iztrošeni vozili renault 5 v vrednosti okoli sto evrov, zato bodo poziv objavili samo na oglasni deski, so pojasnili v JHL. Kako bodo s starimi vozili ravnali v LPT in podjetju Žale, pa niso povedali.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.