Gradnjo povezave Njegoševe in Roške ceste z mostom pri Cukrarni bosta od SCT prevzela Cestno podjetje Ljubljana (CPL) in Gradis skupina G, pravi ljubljanski župan Zoran Janković: “Prevzela bosta po isti ceni (16,5 milijona evrov je vrednost celotnega projekta, op. a.), le nov rok bomo določili.” To verjetno pomeni, da notranji cestni obroč ne bo sklenjen do 8. oktobra, kot je bilo predvideno.
Kot smo že poročali, bo Mestna občina Ljubljana (MOL) prekinila vse pogodbe z SCT. Ta teden vse posle predajajo tistim, ki so bili partnerji SCT, ker to lahko naredijo brez ponovnega javnega naročila. Ureditev nabrežja Ljubljanice in parka na Špici bo tako prevzel CPL, Titovo cesto pa bo po županovih napovedih dobil Energoplan, ki je z Gradisom skupino G gradil center Stožice. Energoplan bo posel dobil zato, ker je bil na javnem razpisu drugi najcenejši – njegova ponudba je bila od SCT dražja za okoli deset tisoč evrov. “Energoplan smo pozvali na pogajanja, da pristane na ceno, ki jo je ponudil SCT,” dodaja župan. Le pri obnovi Ljubljanskega gradu MOL ne bo iskala novega partnerja, ker bo posel sklenila z obstoječimi izvajalci.
Ob tem župan napoveduje, da bodo nadzorniki še enkrat pregledali stanje na objektih: “Povsod imamo bančne garancije SCT oziroma njegovih bank, ki nam omogočajo, da tisto, kar še ni ali je slabo izvedeno, popravimo in jih unovčimo.”
64
ogledov
Posle SCT že prevzemajo
Projekti. Notranji obroč CPL in Gradisu, Titova cesta Energoplanu.