Kazalec zaupanja potrošnikov se je v primerjavi z aprilom zvišal za tri odstotne točke in dosegel najvišjo raven letos, vendar je še vedno štiri odstotne točke pod dolgoletnim povprečjem, so sporočili iz državnega statističnega urada.
K zvišanju kazalnika v maju so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih. Vrednost tega kazalnika je bila v primerjavi s prejšnjim mesecem za šest odstotnih točk nižja, pri čemer nižja vrednost pomeni izboljšanje.
Vrednost kazalnika primerjave današnjih cen s tistimi pred 12 meseci se je maja v primerjavi z aprilom med vsemi kazalniki najbolj izboljšala, in sicer je bila za šest odstotnih točk nižja. Kljub temu je bila za 13 odstotnih točk višja kot maja lani in za 15 odstotnih točk višja od povprečja prejšnjega leta.
Na vprašanje o primerjavi cen danes s tistimi pred 12 meseci je tako 27 odstotkov anketiranih odgovorilo, da so cene zelo narasle, 43 odstotkov, da so nekoliko narasle, petina jih je odgovorila, da so rahlo narasle, devet odstotkov jih je menilo, da so ostale približno enake, odstotek pa, da so se rahlo znižale. Delež anketirancev, ki niso vedeli, kako bi odgovorili, ali niso želeli odgovoriti na to vprašanje, je bil zanemarljiv, so še sporočili iz statističnega urada.