V Sparu je bilo lani opravljenih že 47 milijonov nakupov. Povprečna košarica je stala 17 evrov in je, kot je dejal Igor Mervič, generalni direktor Spara Slovenija, kljub krizi po vrednosti ostala razmeroma nespremenjena.
Bruto promet Spara se je lani povečal za 2,8 odstotka in presegel 713 milijonov evrov. Koliko je bilo dobička, Mervič spet ni razkril, “saj je tak korporativni kodeks, ki se ni spremenil”.
Je pa povedal, da se po njihovih opažanjih potrošniki o tem, kaj bodo kupili, ne odločajo več v trgovini. “Za nakupe imajo nakupovalne lističe. To je fenomen, ki ga opažajo tudi v tujini,” je še dejal in dodal, da še vedno obstaja segment kupcev, ki trdijo, da zaradi krize ne bodo spremenili nakupovalnih navad.
Po drugi strani pa raste delež trgovskih znamk in nakupov, ki so vezani na določene akcije. Poleg tega ugotavljajo, da povprečni kupec zdaj nakupuje že v štirih različnih trgovskih verigah.