Letna občinska taksa za taksiste bo 200 in ne 300 evrov, so si v pogajanjih z Mestno občino Ljubljana (MOL) izborili taksisti. To je ena od novosti predloga dogovora med njimi in MOL, ki pa ga morajo še oboji potrditi. To je razlog, da so spremembe odloka o avtotaksi prevozih umaknili s ponedeljkove seje in jih bodo obravnavali šele januarja.
S plačilom takse bodo taksisti dobili nalepki z napisom Taksi LJ (nalepljeni bosta morali biti na prednjih levih in desnih vratih vozila) ter številko. Z njimi bodo lahko uporabljali 137 avtotaksi postajališč in nekatere nove, ki jih bo MOL zagotovila na željo taksistov, ter rumene pasove. Tisti, ki takse ne bodo plačali, teh pravic ne bodo imeli. Še vedno bo veljalo, da je maksimalna cena enega kilometra 1,50 evra in startnine dva evra. Ker so ta pravila nekateri izigravali in zaračunavali dodatke, kot sta prtljaga ali invalidski voziček, bodo to zdaj prepovedali, je napovedal župan Zoran Janković.
Zeleni taksi izhod v sili
Verjame, da bodo dogovor s taksisti le sklenili, če ga ne bodo, pa bodo kaos na področju taksijev poskušali rešiti s projektom zeleni taksi v okviru Ljubljanskega potniškega prometa (LPP). "To je edina alternativa. Sicer si ne želimo, da bi bili lastniki vozil, zato bi vse druge taksiste povabili, naj delujejo v okviru tega projekta. Bi pa morala biti vsa vozila enake barve," je povedal Janković in dodal, da so pri ponudnikih avtomobilov že preverjali, da bi kupili 50 vozil enotne barve ali da bi jih vzeli v najem. "Potem bi jih lahko vsako leto menjali, da bi bili ves čas čisti in urejeni," je končal župan.
Pravilno ... v tej državi je divjih taksistov na pretek...kaj takega se mora uvest po vseh večjih slovenskih mestih in ne samo LJ
Diskriminacija, omejevanje svobodne podjetniške pobude? Ali nimamo nekih silnih komisij in agencij na to temo?Ali je Ljubljana država zase? Naj bo, preselimo vlado Republike Slovenije (no, pustimo jo v Lj in naredimo novo).