Klici. “Imamo eno uporabnico, ki pokliče vsak dan; tako ima občutek varnosti. Veliko jih kliče zaradi padcev, gumb pogosto pritisnejo tudi pomotoma. Včasih pa le želijo koga, s katerim se lahko pogovorijo,” pravi Bojana Mazil Šolinc, direktorica celjskega doma upokojencev, kjer izvajajo pomoč na daljavo.
Od 1. oktobra bo storitev na voljo uporabnikom po vsej Sloveniji. Ponujalo jo bo podjetje Pacient, za tehnično povezavo pa bo poskrbel Telekom Slovenije. Uporabnik se bo lahko odločil med posebnim stacionarnim ali mobilnim telefonom z rdečim gumbom, ki ga bo sprožil, če bo v stiski. Operaterji v klicnem centru mu bodo lahko svetovali na daljavo, ga povezali s splošnim zdravnikom ali k njemu napotili nujno medicinsko pomoč, gasilsko službo ali policijo ter o dogodku obvestili svojce.
Šestinsedemdesetletni Drago Berlan, sicer uporabnik Zavoda za oskrbo na domu Ljubljana, pravi, da živi sam in tako najhitreje dobi pomoč. “Reševalno vozilo je v desetih minutah pri meni, sicer pa čakam pol ure ali več. Pred dvema mesecema, ko nisem mogel dihati, ker mi je voda zalila pljuča, mi je ta storitev rešila življenje,” opisuje.
200
ogledov
“Rdeči gumb mi je rešil življenje”
Pomoč na daljavo. Od zdaj bo za uporabnike cenejša, saj jo bosta ponujala tudi Telekom in Pacient.