Nizkocenovnik Wizz Air naj bi po koncu zimske sezone konec marca spet letel z ljubljanskega letališča v Bruselj, a do tega ne bo prišlo. Po enajstih letih Wizz Air ne bo več letel z Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana na letališče Charleroi, piše portal ExYuviation. Wizz Air tako na ljubljanskem letališču ohranja le še eno povezavo, in sicer do Londona. V Bruselj pa je z Brnika mogoče leteti le še z letalskim prevoznikom Brussels Airlines. Kot navajajo pri Letim z Brnika, se cena povratne karte začne od 157 evorv naprej.
Wizz Air ukinja tudi povezave, ki jih ima na drugih letališčih na Balkanu. Po novem tako ne bodo več leteli iz Ohridav Turku in Billund. Prav tako ukinjajo povezavo med Beogradom in Hahnom, Tuzlo in Vaxjo.
Wizz Air trenutno ni najavil nobene nove povezave iz držav nekdanje Jugoslavije za naslednje leto.
Pogovori, ki sta jih nizkocenovnika Wizz Air in Ryanair imela z ministrstvom za infrastrukturo o možnosti novih povezav, po pisanju ExYuviation, niso obrodili sadov.
V zimskem času z brniškega letališča leti 12 prevoznikov na 14 destinacij. Zimski vozni red velja od 30. oktobra 2022 do 25. marca 2023. S flydubai je mogoče petkrat tedensko leteti v Dubaj, Air Serbia leti v Beograd dvakrat dnevno, Air Montenego v Podgorico trikrat tedensko, Swiss Airlines devetkrat tedensko v Zürich. Od februarja 2023 bo Turkish Airlines ponujal 12 tedenskih letov v Istanbul, trenutno letijo desetkrat tedensko.
Do preostalih devetih destinacij bodo ponudniki leteli enako kot v poletnem času. Air France enajstkrat tedensko v Pariz, Air Serbia dvakrat tedensko v Niš, Brussels Airlines do štirikrat tedensko v Bruselj, easyJet do petkrat tedensko v London, Gatwick, LOT Polish Airlines osemkrat tedensko v Varšavo, Lufthansa dvakrat dnevno v Frankfurt in dnevno v München, Transavia do štirikrat tedensko v Amsterdam in Wizz Air do trikrat tedensko v London, Luton.
V Fraport Slovenije pričakujejo, da se bodo do konca leta približali milijonu potnikov.
Aha, rezultat sestanka Foglez-Golaz!