Tako bodo lahko v času podaljšane zapore prometa z avstrijske strani skozi Karavanke tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 7,5 tone, predor prečkala v konvojih, in sicer načelno ob 1., 3. in ob 5. uri.
Avstrija je sicer enostransko sprejela odločitev o omejitvi tovornega prometa skozi Karavanke v turistični sezoni za tovorna vozila nad 7,5 tone, in sicer od 22. ure v petek do 15. ure v soboto. To je močno razburilo slovenske prevoznike – za njih to namreč pomeni še dodatnih deset ur omejitve. Bili so tik pred tem, da postavijo zaporo ceste, vendar so jo zaradi tudi za njih sprejemljive rešitve v zadnjem trenutku preklicali.
Bolje kot nič
„Vsak napredek je boljši kot nič, vendar to ni rešitev,“ je uradno potrditev dogovora komentiral Andrej Klobasa, predsednik sekcije za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici. Opozori, da se avtoprevozniki ne bodo enostavno sprijaznili s to rešitvijo.
„Slovenskim avtoprevoznikom svetujem, naj se iz slovenske strani vozijo nemoteno, saj Avstrijci na slovenski strani ne morejo delati zapore. Polovica tunela je naša, če pa želijo te avtomobile ustaviti, pa naj jih na sredi tunela, kar jih seveda ne bodo. Po mojem zagotovilu tudi nobenega ne bodo kaznovali,“ pravi Klobasa: „Vztrajali bomo, da se to šikaniranje ne ponovi.“
"Dars je pokazal nesposobnost"
Klobasa pravi, da je sedaj na potezi ministrstvo za zunanje zadeve, ki se je vse do zdaj trdilo, da problematika ni v njihovi pristojnosti, vendar da preverjajo, ali je bila mednarodna pogodba kršena. „Če bi gospodarstvo delalo tako, bi že vsi bankrotirali,“ je kritičen Klobasa.
Krivca za nastalo situacijo vidi tudi v Darsu, ki ni izpolnilo dogovora o ureditvi slovenskega dela predora (barvanje in vzpostavitev videonadzora): „Ne zanima me, ali so padli trije razpisi. Dars je pokazal nesposobnost in zato zdaj trpi slovensko gospodarstvo.“
kaj majo avstrijci z našim predorom?? 50% je naš in naša želja se mora uveljavljati! ne pa da majo avstrijci ta predor za avstrijski ss bunker!
Ja tako je. Če pa delovni čas poteče pa pa lastnik kamiona nadre šoferja naj odklopi števec, naredi elekro brik........ Potem pa spet poka po cesti in umirajo nedolžni. Kamion je kasko, tovor tudi ko umre voznik pa novega pripeljejo… ...prikaži večljejo iz ex juge. Korist imajo lastnik kamiona, K.K.,M.P., S.F., Š.A. 3 osebe so še v Celju itd, itd. Draga prometna policija 70% kamionov ima poškodovane konektorje!! Pejmo mal v kontrolo.