Spremembo, ki jo opisuje, je opazil na enem od bencinskih servisov, ki stojijo ob prodajalnicah Hofer. V oči mu je sprememba padla, ko so spremenili izgled prikazovalnika cen ob vstopu na prostor, kjer se servis nahaja.
Kaj je pripeljalo do odločitve o spremembi cene, smo vprašali MOL Slovenija, ki ima v lasti omenjeni servis. "Stranke lahko na osmih bencinskih servisih INA Pay&Go, ki so brez osebja, točijo naše vrhunsko EVO gorivo za 2 centa na liter manj v primerjavi z reguliranimi cenami in cenami na bencinskih servisih MOL in INA z osebjem. Ker servisi poslujejo brez osebja, so tudi stroški obratovanja nekoliko nižji v primerjavi s servisi, na katerih je strankam na voljo osebje in to nam omogoča, da strankam lahko ponudimo gorivo po nekoliko nižji ceni," o tem, zakaj je nižja cena sploh možna, povedo v MOL Slovenija. Tri cente nižja cena je bila možna v času, ko cene derivatov niso bile regulirane. "Zdaj pa nam tako visokega popusta omejitve pri oblikovanju cen in najvišje določene marže na bencin in dizel enostavno ne omogočata več," pojasnjujejo v MOL Slovenija.
Izven območja avtocestnega križa cene naftnih derivatov oblikuje država. Na INA Pay&Go servisu bi za iztočenih 50 litrov goriva plačali en evro manj.
Po novem letu novost za uporabnike servisov Pay&Go
"Novih INA Pay&Go bencinskih servisov v Sloveniji zaenkrat ne načrtujemo, predvidoma z začetkom novega leta pa bomo uporabo digitalnega programa zvestobe MOL Move z določenimi ugodnostmi omogočili tudi strankam, ki točijo na bencinskih servisih INA Pay&Go. Sedaj namreč sprejem aplikacije MOL Move na teh servisih še ni omogočen," pojasnjujejo.
Trenutno v Sloveniji poteka rekonstrukcija nekaterih avtocestnih bencinskih servisov. Prenavljajo trgovinski del servisa, da bo urejen skladno z njihovimi smernicami gastronomske Fresh Corner ponudbe. "Rekonstrukcije v mreži se bodo odvijale postopno, do konca leta 2027 pa načrtujemo, da bodo vsi MOL in INA bencinski servisi po Sloveniji urejeni skladno s standardi Skupine MOL in bodo našim strankam nudili še udobnejše postanke na njihovih poteh," napovedujejo.
MOL ima v Sloveniji v lasti več kot 130 bencinskih servisov. Večina jih je v zunanji podobi blagovne znamke MOL, manjšina pa v zunanji podobi blagovne znamke INA. Med njimi je tudi osem INA Pay&Go bencinskih servisih. Pri tem pa poudarjajo, da je gorivo na vseh bencinskih servisih, MOL in INA, v Sloveniji popolnoma enako.
ajga se zmer pa so vsa smrdliva fosilna goriva dokey pre_pocen ... k bojo pa cca . po 100 € / litr bo pa kr drgac ... se cist mau pa bo 1 x tud tko & kaj potem ?
Država nas lupi na vsakem vogalu.
Ste že slišali,da je davek na gorivo večji kot pa nabavna cena