Na prednostnem seznamu je deset destinacij v dveh skupinah. Prva skupina A ima namen omogočiti tudi nadaljevanje poti, v njej so Dunaj, København, Atene, Madrid, Amsterdam in Helsinki, v skupini B pa so končne destinacije, to so Bruselj, Skopje, Praga in Berlin.
Na dopolnilnem seznamu je sedem letalskih povezav: Rim, Stockholm, Oslo, Barcelona, Lizbona, Priština in Pariz.
Subvencijo lahko dobijo letalski prevozniki za uvedbo nove proge, vlogi pa morajo priložiti poslovni načrt, iz katerega bo razvidno, da bo letalska proga, za katero bi prejel pomoč, po obdobju financiranja postala donosna brez javnega financiranja. Če ne predloži poslovnega načrta, mora zagotoviti nepreklicno izjavo, da bo proga delovala še najmanj tako dolgo, kolikor časa bo prejemal subvencijo.
Letalski prevozniki lahko dobijo povrnjeno polovico letaliških pristojbin v zvezi s posamezno progo. To so pristojbine za uporabo objektov, naprav in sredstev ter storitev, ki jih zagotavlja izključno upravni organ letališča, in ki so povezane s pristankom, vzletom, osvetlitvijo in parkiranjem zrakoplova ter sprejemom in odpremo potnikov in tovora, vključno z dajatvami ali taksami, ki se plačajo za storitve zemeljske oskrbe, in taksami za centralizirano infrastrukturo za zemeljsko oskrbo, za prihod in odhod zrakoplova z letališča v Sloveniji.
Skupna vrednost subvencij bo 16,8 milijona evrov ali 5,6 milijona evrov na leto.
dezurni@styria-media.si
_____H*I*N*A*V*C*I*!!!!________ SE GRESTE VAROVANJE OKOLJA, PA SE ZSAJATE ZARADI KRAVJIH PRDCEV, SAMI PA Z VSAKO LETALKO FURO IZSERJETE ZA TISOČE CELOŽIVLJENJSKIH VPLIVOV KRAV!!! Kmete zatirate v nulo, POTRATNEŽE PA DVOKRATNO SUBVENCIONIRATE!!! LETALSKI PREVOZI BREZ SUBVENCIJ!!! KDOR SE HOČE AFNATI, NAJ… ...prikaži večJ PLAČA, PA ŠE CO2 TAKSO NAJ PLAČA!!!