Slovenija
64 ogledov

"To je bila polomija!"

Polona Škantar in Vladimir Lebar, dva izmed štirih lastnikov zemljišč, ki bodo z Žurnal24 main
Južna obvoznica. Dogovora z lastniki zemljišč za gradnjo blejskega krožišča ni. Lastniki zahtevajo prestavitev krožišča. Pogajanja na mrtvi točki.

Štirje lastniki zemljišč na Betinu na Bledu zatrjujejo, da po sestanku o gradnji blejske južne obvoznice prejšnji teden ni nobenega razloga za optimizem, saj se s predvideno traso krožišča in načrtom ne strinjajo, počutijo pa se izigrane.

“Sestanek čista polomija”
Pravijo, da je bil sestanek na Direkciji Republike Slovenije za ceste (DRSC) v Ljubljani, ki so se ga poleg treh lastnikov udeležili predstavniki blejske občine in gorenjski poslanec v državnem zboru Anton Urh, čista polomija, saj se o ničemer niso dogovorili, ničesar podpisali, zapisnika s sestanka pa še niso videli.

Čas le do leta 2015
Gradnja. Južna obvoznica bo dolga dobre tri kilometre, stala bo 30 milijonov evrov, severna obvoznica pa bo dolga dobra dva kilometra in bo stala 5,5 milijona evrov. Južno obvoznico bi morali začeti graditi najpozneje leta 2013, zgrajena pa bi morali biti do leta 2015, sicer bodo evropski denar zanjo, ki je ta čas zagotovljen, izgubili.

Zato so jih šokirale izjave poslanca Urha in blejskega župana Janeza Fajfarja, ki sta v petek za javnost dejala, “da je bil dogovor med tremi lastniki zemljišč in državo glede gradnje krožišča zelo pozitiven in da država lahko za blejsko južno obvoznico začne odkupovati zemljišča”. Urh je optimistično dejal, da bi predvidoma pred poletjem lahko začeli graditi krožišče.

Vsak na svojem bregu
Nasprotno lastniki zemljišč trdijo, da se pogovori v zadnji polovici leta niso premaknili niti za milimeter in da za njihove zahteve ni nobenega posluha, medtem ko se v javnosti ustvarja vtis, da so prav oni zaviralci gradnje blejske južne obvoznice. “Mi gradnji ne nasprotujemo, voljo in pripravljenost smo pokazali tudi glede krožišča, vendar od nas pričakujejo, da se bomo z vsem strinjali. Ko se je pripravljal načrt, nas nihče ni nič vprašal, zdaj pa se izgovarjajo na drage projekte in pomanjkanje časa,” je razočarana dejala lastnica Polona Škantar.

30 milijonov evrov bo stala gradnja blejske južne obvoznice.

Lastnik zemljišča Vladimir Lebar se sestanka ni udeležil, saj bi se po njegovem mnenju morali najprej dogovoriti z odgovornimi na občini, šele potem bi se bilo smiselno iti pogajat v Ljubljano.

Postavljeni pred dejstva
“Ko je bilo turbokrožišče že narisano, so nas postavili pred gotova dejstva. Natančno sem preštudiral krožišča in menim, da je krožišče s premerom 60 metrov na Betinu nesprejemljivo in nepotrebno. Zadoščalo bi 40-metrsko; tedaj odkupi zemljišč na Betinu tudi ne bi bili potrebni,” je pojasnil Lebar. Lastniki zahtevajo zamik krožišča pet metrov južneje ali gradnjo manjšega.

“Od lani ni nobenega napredka. Prepričan sem, da bi lahko pripravili nov projekt za manjše krožišče, saj Bled tako megalomanskega ne potrebuje. Naj najamejo tuje projektante in ga bodo imeli v pol leta! Govorjenje o tem, da bi krožišče lahko začeli graditi prihodnje leto, pa je povsem nerealno,” je poudaril Lebar.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.