Molk. Nekatera podjetja namreč ne molčijo samo glede sredstev, ampak so tudi na splošno precej molčeča. Tako so na primer na osem vprašanj o višini sponzorskih in donatorskih sredstev, načinu njihovega dodeljevanja, ciljih, ki jih pri tem zasledujejo ter načrtih za letošnje leto, pri Abanki odgovorili v eni povedi, zanjo pa so potrebovali kar en teden. Pri Elesu so zmogli tri povedi, med drugim tudi to, da imajo interne pravilnike in merila za izbiro sponzorirancev. Res ni zakonske podlage, ki bi jih lahko prisilila v razkritje zneskov. Lahko pa bi brez posebne prisile ravnali tržno (če kot monopolisti menijo, da jim ni treba, pa vsaj odgovorno) in se v javnosti postavljali kot podporniki tega ali onega športnika oziroma panoge. Tako na primer pri Triglavu niso skoparili z dolgim seznamom posameznikov, dogodkov in panog, ki jih podpirajo, podobno v Luki Koper ali pri Pošti Slovenije. Predstavnike za odnose z javnostmi pa imajo vsi. Tudi tisti bolj molčeči.
-
Komentar se nanaša na članek: Kdor dobro lobira, profitira