Njihove aplikacije ni več mogoče najti v kategoriji družbenih omrežij, temveč se med aplikacijami po novem nahaja med aplikacijami bolj tradicionalnimi medijskih družb. Uradno niso ponudili nobenega pojasnila za spremembo.
Z omenjenim premikom si želijo povečati število prenosov aplikacije. Za tovrstno potezo so se odločili po obdobju, ko niso dosegali želenih rezultatov.
Nekateri menijo, da gre za prvi korak v spremembi strategije družbe. Do sedaj so Twitter primerjali s Facebookom in drugimi omrežji, kjer se je merilo, koliko aktivnih uporabnikov imajo in koliko denarja lahko zaslužijo z oglasi.
Twitter se bo tako lahko osredotočil na svojo vlogo pri zbiranju in deljenju novic. V zadnjem času si namreč zelo prizadevajo poudariti svojo vlogo pri poročanju o dogodkih, piše The Independent.
izRODEK bluziš. Takrat ko se je Janez ukvarjal z računalniki si bil še verjetno v jajcih.
Naj nekdo Janezovemu psihiatru prenese novico, da ga pripravi na morebitne spremembe :)