Slovenija
125813 ogledov

V Sloveniji nova veriga trgovin, prvo so že odprli

StuMarket Trbovlje KEA Otvoritev prvega StuMarketa v Sloveniji.
Veriga StuMarket, ki deluje pod okriljem trgovskega podjetja Kea, je odprla prvo trgovino v Sloveniji.

Pretekli petek se je v Trbovljah odprla trgovina StuMarket, prva tovrstna na sončni strani Alp. Gre za novo blagovno znamko trgovin pod okriljem trgovskega koncerna Kea. Slednji je bil septembra lastniško prevzet s strani hrvaške družbe Studenac.

StuMarket je v Trbovljah svoje mesto našel v nekoč opuščenem in nedavno prenovljenem kompleksu nekdanjega trgovskega središča Nama. V prenovljeno stavbo se je že preselilo tudi nekaj drugih znanih blagovnih znamk, v različnih poslovalnicah bodo tako kupcem na voljo različni produkti.

"Otvoritev StuMarketa v Trbovljah je mejnik za naše podjetje in tudi obljuba skupnosti. Naša obveza je zagotavljanje vrhunskih produktov, želimo nuditi prijazno ter gostoljubne nakupovalno izkušnjo," je na otvoritvi prvega StuMarketa v Sloveniji dejal Marek Bodynek, generalni direktor podjetja Kea. 

"Naša ekipa je vložila veliko truda v prvi StuMarket. Veselimo se, da bomo lahko nudili usluge prebivalcem Trbovelj," je dodal Bodynek.

StuMarket Trbovlje | Avtor: KEA KEA

"To predstavlja razburljivo novo poglavje za Keo, ki širi svojo prisotnost v Zasavje," so v sporočilu za javnost odprtje njihove prve poslovalnice v Zasavju pozdravili v družbi Kea.

NAMA (okrajšava za NArodni MAgazin) je bila slovenska veriga trgovin v nekdanji Jugoslaviji. Poleg zelo znane ljubljanske Name so nekoč te trgovine delovale še v Trbovljah, Velenju, Kočevju, Škofji Loki, Slovenj Gradcu in Žalcu.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 17
  • Avatar Garancija
    Garancija 08:22 26.november 2024.

    Še ena trgovina,ki bo prodajala poljsko robo in ostalo svinarijo

  • atamama 06:27 26.november 2024.

    Zanimivo da slovenskih trgovcev ne zanima pogorišče Mercatorja. Ali pa je naša politika toliko vpeta v te posle da se vnaprej obupa?

  • Grunf 22:05 25.november 2024.

    Hrana pomeni dobro polovico mesečnega proračuna povprečne slovenske družine, pri revnejših še več. Zato ima tisti, ki ponudi cenejše izdelke vedno dobre možnosti za dober zaslužek. In ni potrebno, da je ravno vrhunska. Praviloma tudi ni.

Sorodne novice