Slovenija
8 ogledov

Vozniki vse pogosteje preutrujeni

Slovenija 12.10.10, celjska policija, akcija 12. oktobra, na pocivaliscu Lopata, Aleksandar Lukić
Vse več romunskih prekrškarjev; najpogostejše kršitve odkrite pri voznikih z Madžarske, Hrvaške ter BiH.

Prometni inšpektorji in policija si na naših cestah prizadevajo omejiti promet tehnično neustreznim vozilom, ki bi bila lahko nevarna za druge udeležence v prometu. V zadnjih treh letih je policija pri nadzoru na cestah, ki ga opravlja skupaj s prometnimi inšpektorji, naletela na skoraj 21 tisoč voznikov s tehnično neustreznimi vozili.

Vse več težav z Romuni

Na slovenskih cestah poleg osebnih in kombiniranih vozil, v katerih se proti vzhodni Evropi skozi našo državo prevaža različna krama (tudi rabljeno pohištvo in stari radiatorji), vozi veliko tovornjakov. Inšpektorji inšpekcije za cestni promet so letos do začetka avgusta opravili dobrih tisoč nadzorov (lani v vsem letu skoraj dva tisoč) prevoznikov oziroma voznikov tovornjakov.

Na teren do 20-krat na mesec

Inšpekcija nadzore na terenu opravlja od 15- do 20-krat na mesec. "Občasno se ti nadzori izvajajo tudi na relacijah, ki vodijo proti Luki Koper ali iz nje (v septembru so jih inšpektorji v neposredni bližini opravili trikrat). Najpogosteje se kršitve ugotavljajo pri prevoznikih oziroma voznikih iz Hrvaške, Madžarske ter Bosne in Hercegovine, kar je sicer povezano tudi z obsegom prometa in številom kontroliranih vozil iz teh držav, vse več pa je ugotovljenih kršitev tudi pri prevoznikih in voznikih iz Romunije," poudarja Ervin Tomšič, direktor inšpekcije za cestni promet.

Največkrat preutrujeni

Najpogostejše kršitve so povezane s preutrujenimi vozniki oziroma predolgo vožnjo, odrekanjem obveznim odmorom in počitku, sledijo pa prekrški, povezani z neustrezno, manjkajočo ali pomanjkljivo dokumentacijo ter tehnično nepopolnostjo vozil. Inšpektorji pogosto odkrivajo tudi goljufije, povezane s tahografi – merilci, ki beležijo obseg voznikovih aktivnosti. Pogosto pa tako naletijo tudi na posebne mehanske ali elektronske naprave za manipulacije na tahografih, ki jih tovornjakarji lahko aktivirajo celo z daljinskimi upravljalniki.

 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.