Po dveh mesecih omejitev in ukrepov za zajezitev koronavirusa se življenje počasi postavlja nazaj na stare tirnice. A v tem času so se navade potrošnikov spremenile. Večja je skrb za zdravje. Več distance. Razkuževanje v trgovinah in čim manj dotikanja javnih površin. Vse to je postala nova resničnost.
Tako kot so se po 11. septembru zaostrili varnostni postopki pri potovanju z letalom, lahko pričakujemo, da bo COVID-19 vplival na spremenjene potrošniške in plačilne navade. Pri tem bo veliko vlogo odigrala tudi dobra uporabniška izkušnja, česar se zavedajo tudi v OMV Slovenija.
Kot odprta platforma za plačevanje se je mobilna denarnica mBills v zadnjem letu že dodobra uveljavila med slovenskimi potrošniki, saj ji danes zaupa že preko 85.000 uporabnikov.
»Vstop OMV v mrežo prodajnih mest mBills je za nas strateškega pomena. Za izkazano zaupanje in priložnost smo hvaležni vodstvu OMV Slovenija. Kot eno glavnih prednosti trgovci izpostavljajo mBills način prejemanja plačil - brez dodatne opreme za trgovca in vnosa PIN številke za stranko. S tem je zagotovljena večja varnost zdravja potrošnikov in zaposlenih. Veseli nas, da so prednosti plačevanja z mBills prepoznali tudi na OMV Slovenija in ravno z začetkom ukrepov za varovanje zdravja svojim strankam ponudili dodatno možnost brezkontaktnega, varnega plačevanja. Sodelovanje OMV z mBills tako potrjuje odprtost naše platforme in dodaja novo vrednost tako v očeh uporabnikov kot tudi drugih trgovcev,« je o sodelovanju z OMV Slovenija povedal Primož Zupan, direktor MBILLS.