Po besedah predstavnika študentov Marka Funkla verjamejo, da bo referendum uspel v njihov prid.
"Če ne bi verjeli v to, kar delamo, verjetno tega sploh ne bi delali. Verjamem, da bomo prepričali ljudi, da je zakon o malem delu slab."
Ljudi bodo poskušali nagovoriti prek socialnih mrež študentskih organizacij in sindikatov. Kampanja bo potekala predvsem na terenu, saj Funkl verjame, "da lahko z bolj direktno kampanjo dosežemo več".
Kampanji proti zakonu o malem delu se bodo pridružili tudi sindikati in Študentska organizacija Slovenije (ŠOS), saj so, kot so nam sporočili, trdno prepričani, da bo zakon o malem delu (ZMD) škodoval tako študentom in dijakom kot tudi ostalim družbenim skupinam, ki jih ta zakon zajema, zaradi česar so tudi podali pobudo za naknadni zakonodajni referendum o ZMD.
"Okvirna ocena stroškov za kampanjo je sledeča: približno 50 tisoč evrov ter donacija do 15 tisoč evrov Gibanju za dostojno delo in socialno družbo. Kampanja bo temeljila predvsem na informiranju volivcev o slabostih zakona," so sporočili iz ŠOS.
Študentska organizacija Univerze v Ljubljani (ŠOU v Ljubljani) formalno v kampanji o referendumu o zakonu o malem delu ne bo sodelovala, bodo pa v sklopu poslanstva organizacije študente aktivno seznanjali o tem, da je zakon zanje nevaren, je sporočil Marko Hozjan, predsednik ŠOU v Ljubljani.
Zbrati moramo vsaj 20 tisoč evrov
"Kot gibanje gremo v kampanjo z donacijami. Koliko jih bomo uspeli dobiti, ne vemo. Zbrati moramo vsaj 20 tisoč evrov, da lahko speljemo najnujnejše obveznosti, ki jih načrtujemo. Kar bo več, bomo veseli," pravi Funkl.
Finančno bodo kampanjo podprli tudi pri zvezi svobodnih sindikatov, saj bodo morali nekako plačati stroške, ki bodo nastali ob kampanji. "Mi lahko za kampanjo namenimo kakšna sredstva sindikalne članarine. Sindikati, ki so člani, bodo združili nekaj sredstev, ki pa so drobiž proti sredstvom, s katerimi razpolaga vlada," je za zurnal24.si povedal sekretar ZSSS Milan Utroša.
V kampanjo tudi vlada
Vlada se je namreč odločila, da bo sodelovala v referendumski kampanji ob zakonodajnem referendumu o zakonu o malem delu, saj želijo s svojo kampanjo vplivati na večjo udeležbo na referendumu in argumentirano nagovarjati volivce v podporo uveljavitvi zakona. Za organizatorja kampanje je določila Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje.
Skladno z zakonskim načelom transparentnosti bo za namene kampanje za urad za komuniciranje odprta posebna proračunska postavka, s katero bodo poravnani vsi stroški kampanje. Za kampanjo bo vladi namenjeno 100 tisoč evrov iz splošne proračunske rezervacije. Torej bomo svojo kampanjo plačali z davkoplačevalskim denarjem.
Milan Utroša je nad dejanjem vlade zgrožen: "Sindikati si ne moremo privoščiti tega, kar si je vlada, da spremeni zakon o volilni kampanji, da se bo lahko borila proti tistim, ki so svoj podpis oddali proti temu zakonu. Mi žal te možnosti nimamo. Vlada jemlje denar iz davkov, ki so jih plačali državljani."
"Ta vlada, pa nobena prejšnja, ni potrebovala sprememb referendumske zakonodaje o kampanjah. Razen zdaj, ko gre proti ljudstvu," zaključi Utroša.