Uporabniki Simobila, ki so imeli 26. in 27. aprila težave z omrežjem, se lahko pritožijo in tako dobijo povrnjen določen odstotek mesečne naročnine.
Zveza potrošnikov Slovenije vsem, ki so imeli v omenjenem obdobju težave, svetuje, naj pošljejo pritožbo na info@simobil.si. Pri Simobilu so namreč zatrdili, da bodo vsem, ki se bodo pritožili, povrnili 15 odstotkov vrednosti mesečne naročnine za paket mobilnih storitev.
Spet nakladajo na Simobilu, če bi bilo to res potem bi nas uporabnike prej obvestili, tako pa v soboto, ko se je to zgodilo sploh niso vedeli zakaj se gre. In niso imeli niti enega pametnega odgovora kot le to… ...prikaži več da delajo kar je v njihovih močeh da bodo stvar uredili. Očitno zastarela tehnologija, ki ji počasi jemlje sapo. Me res zanima koliko naročnikom bodo res priznali ta del in to odšteli od naročnine. Mogoče 30 centov???