Obisk Ikeine restavracije je za mnoge po ali pred nakupovanjem skorajda nujnost. Le kje drugje, bi lahko za 5 eurov uživali v slastni švedski specialiteti köttbullar (mesne kroglice s šampinjoni, krompirčkom in omako)? Ali pa si privoščili hrenovko z žemljo za manj kot dva evra?
Že sam pogled na cene razkriva, da se Ikei restavracija finančno ne obrestuje. Kot je povedal nekdanji zaposleni te pohištvene verige Chris Spears, za prenizkimi cenami tiči trik.
Spears je nekoč vodil eno od restavracij v Ikei, zato dobro ve, zakaj se boste v trgovini za malo denarja lahko dobro najedli. Ikea namreč stavi na moč psihologije. Stranka, ki bo za dobro hrano zapravila malo, bo ta občutek zadovoljstva in vtis, da je kakovost lahko tudi poceni, prenesla na druge izdelke v Ikei.
"Ne veš, koliko stane kavč. Zagledaš sedežno garnituro, ki stane 599 dolarjev. Je to poceni? Nimaš pojma, ker prvič kupuješ kavč. A dobil si kosilo za manj kot 4 dolarje, zato veš, da je hrana drugje dražja,“ pravi Spears. Potrošnik bo po obisku restavracije tako dobil tudi občutek, da stoji v trgovini, ki prodaja poceni stvari. "S hrano delajo minus, a prodali so ti pohištvo za 1000 evrov,“ še pravi Spears.
v minus nobeden trgovec ne prodaja,pek pa mesar ki jim nabavlja surovine najebe
bolj primerno bi bilo napisati, da je okus te poceni hrane enakovreden kakovosti pohištva...