Potem ko je slovenski kolesarski as Primož Roglič po koncu lanske sezone prestopil iz vrst Jumbo-Visme k Bori-Hansgrohe, se je na veliko začelo pisati, da so si Nemci lahko privoščili prihod takšnega zvezdnika, ker naj bi bil eden izmed njihovih glavnih sponzorjev Red Bull v prihodnje pripravljen vložiti dosti več denarja v ekipo, kot v preteklosti.
V vodstvu Bore so zanikali takšne govorice ter vztrajali, da so si Rogliča lahko privoščili, ker so v prejšnjih sezonah varčevali ter velik del proračuna dali na stran za podoben primer, če se na trgu pojavi kakšen kolesar, kateremu se preprosto ne bi mogli odreči.
A kljub zagotovilom iz nemške ekipe, da naj bi šlo zgolj za govorice, da nameravajo pri Red Bullu povečati svojo denarno pogačo, ki jo namenijo ekipi Bora-Hansgrohe, je kmalu po novem letu v kolesarskem svetu odjeknila novica, da je podjetje Red Bull kupilo 51 % delnic ekipe Bore-Hansgrohe ter tako postalo njen lastnik. Ni dvoma, da po prevzemu ekipe sledi tudi dodatna finančna injekcija.
In tu so se že pojavila prva ugibanja, kaj bo prihod Red Bulla pomenil za prihodnost izjemnega Wouta van Aerta. Kar se tiče finančnega položaja, Bora s podporo Red Bulla ne bi smela imeti težav financirati kolesarja takšne klase, obenem pa ni dvoma, da bi si vodstvo Red Bulla zagotovo želelo enega izmed svojih kolesarjev, kateremu so že leta osebni sponzor, zvabiti k svoji novi ekipi.
V kolesarski karavani je Wout van Aert namreč eden najbolj prepoznavnih kolesarjev na svetu, pri tem pa zagotovo pomaga sponzorska čelada Red Bulla, saj vsi ostali kolesarji z izjemo odličnega Belgijca nastopajo v barvah svojih ekip, le Van Aert ima ta privilegij, da nastopa z ikonsko čelado znamenitega proizvajalca energijskih pijač.
In po pisanju nekaterih priznanih kolesarskih medijev, kot so CyclingUpToDate in WielerFlits, naj bi bilo v interesu avstrijskega podjetja, da nosilca znamenite Red Bullove čelade čim prej oblečejo v dres svoje nove ekipe. Finance zagotovo ne bodo predstavljale težav, a je tu ena druga velika prepreka, zaradi katere se vse do leta 2027 podoben prestop zdi nemogoč.
Potem ko so z odhodom Primoža Rogliča izgubili enega izmed svojih najboljših kolesarjev, se zdi malo verjetno, da bi se bili pri Vismi-Lease a Bike (nekdanja Jumbo-Visma) pripravljeni odreči enemu izmed svojih dveh največjih zvezdnikov v ekipi. Belgijca za nizozemsko moštvo veže pogodba vse do konca leta 2026 in glede na slabe odnose med obema ekipama po sagi o prestopu Ciana Uijtdebroeksa, se zdi malo verjetno, da bi lahko obe ekipi predčasno sklenili kakšen dogovor.
Čeprav se po konkretnem vstopu Red Bulla v svetovno kolesarstvo zdi, da je zgolj vprašanje čase, kdaj bo paradni konj avstrijskega podjetja Van Aert okrepil Red Bullovo novo moštvo, bo na kaj takšnega verjetno potrebno počakati do izteka trenutne Van Aertove pogodbe.
Prpelte Sepa , pa bomo vsi zadovoljni !