Merijn Zeeman, ki opravlja vlogo športnega direktorja pri Jumbo-Vismi, je praktično, čeprav neposredno, potrdil, da je iskanja novega sponzorja, potem ko se veriga supermarketov Jumbo umika iz kolesarstva, konec in prihodnost ekipe rešena.
O tem so prvi poročali pri Nieuwsbladu v članku z naslovom "Športni direktor ima dobre novice za Wouta van Aerta in kompanijo. "Zdaj je jasno, da lahko nadaljujemo z dolgoročnim grajenjem te ekipe za prihodnja leta," so v članku citirali Zeemana. "Ali pravim, da je poskrbljeno za moštvo? Ja, zagotovo. Čeprav se zaenkrat ne smem spuščati v podrobnosti."
Gre za odlične novice, potem ko je postalo jasno, da se bo najkasneje s koncem leta 2024 Jumbo umaknil iz kolesarstva, najmočnejša ekipa na svetu pa bo izgubila glavnega sponzorja. Mnogi so se bali, kaj to pomeni za prihodnost ekipe, za katero bo v novi sezoni nastopal naš Jan Tratnik, Nizozemci pa so se vmes poizkušali celo združiti s svojimi velikimi rivali pri Soudal-QuickStepu, a je na koncu posel padel v vodo. Toda že v roku enega tedna po propadli združitvi je postalo jasno, da so si Nizozemci našli novega sponzorja
"Res je, da smo sedli skupaj z vodstvom Soudal-QuickStepa. Toda šlo je bolj za tipanje terena. Prav tako smo sedli skupaj z Remcom Evenepoelom, toda tudi tu smo bolj tipali teren. Preverjali smo, kaj najbolj ustreza naši ekipi, kako realno je vse skupaj, prednosti in slabosti, ali bomo na koncu močnejši," je dogajanje okoli propadle združitve pojasnil Zeeman.
Nekaj časa se je poročalo, da je v svet kolesarstva preko nizozemske ekipe pripravljen vstopiti celo mogočni Amazon, a tudi to naj bi padlo v vodo. Zdaj, ko so pri Jumbo-Vismi praktično potrdili prihod novega sponzorja, se je ponovno začelo omenjati ameriškega giganta, medtem ko so se pri nizozemskem AD-ju uspeli dokopati do informacij, da naj bi postal glavni sponzor najmočnejše nizozemske kolesarske ekipe podjetje Pon Holdings BV, ki je med drugim lastnik podjetja Cervelo, ki opremlja ekipo s kolesi.
Potem ko je norveška IT znamka Visma že potrdila, da ostaja eden izmed dveh sponzorjev, po katerem se bo ekipa imenovala, in bo zato moštvu tudi namenila 12 milijonov evrov, se zdaj po medijih vse pogosteje omenja, da bodo drugi imenski sponzor postali Pon Holdings BV.
Pon Holdings BV je sicer nizozemsko podjetje v zasebni lasti, ki ima v lasti tudi Cannondale, Cervelo in druge znamke koles. Na Nizozemsko uvažajo Volkswagen, Audi, Seat in Škodo, v ZDA pa imajo zastopstva za Porsche, Ferrari, Aston Martin in druge luksuzne znamke. Pri Pon Holdings BV trdijo, da njihovi letni prihodki presegajo 10 milijard evrov.
Pri Nieuwsbladu so zapisali, da naj bi bil nov glavni sponzor nizozemske ekipe kmalu uradno znan, Zeeman pa je potrdil, da namerava ekipa vztrajati vsaj še prihodnjih deset let ter da se je po epizodi z Jumbom za ekipo začelo novo poglavje. Novo poglavje, v katerega pa vstopajo brez najboljšega kolesarja v svoji zgodovini, Primoža Rogliča.
"Poudaril je, da si želi spremembe v letih, ki so mu še preostala v njegovi kolesarski karieri. Želel si je prestopiti k ekipi, ki bo vozila izključno zanj. Primož je bil glede tega zelo odprt in iskren, kar razumemo in spoštujemo. Zato smo mu tudi pomagali pri uresničitvi prestopa," se je v obsežnem intervjuju Zeeman za konec dotaknil tudi odhoda kolesarja, ki je Jumbo-Vismo po njenem prestrukturiranju iz Rabobanka postavil na kolesarski zemljevid. Za konec je sicer še priznal, da se zaveda, da bo Roglič v prihodnjih letih eden najtežjih tekmecev njegove ekipe.
Kolikor jaz poznam pretkane Nizozemce, so z združitvijo z Soudalom, samo izsiljevali prihajajoče Arabske vlagatelje, da so odprli mošnjiček !