Še preden je Primož Roglič uradno zapustil "čebele" postal član Bore-Hansgroge, je v kolesarsko obarvanih medijih prevladovala zgodba o potencialni združitvi Jumbo-Visme in Soudal Quick-Stepa.
Čeprav naj bi predstavniki obeh moštev v zakulisju celo podpisovali dokumente, podrobnosti združitve, ki je bila predvidena za leto 2024, pa so bile predstavljene tudi pristojnim na krovni kolesarski zvezi, je ambiciozen načrt kmalu zatem padel v vodo.
Kot je pojasnil generalni direktor Jumbo-Visme Richard Plugge, je ideja o združitvi dobila zagon po napovedanem umiku pokrovitelja Jumbo najkasneje do konca leta 2024.
"Že nekaj časa smo vedeli, da se bo Jumbo leta 2024 umaknil. Na srečo smo imeli dovolj časa in priložnosti za pogovore z raznimi akterji glede možnih alternativ. Eden izmed teh akterjev je bila ekipa Soudal Quick-Step. Pogovarjali smo se o združitvi, a na koncu do tega ni prišlo."
Združitev je bila na nek način že od samega začetka obsojena na propad, saj so se porajala številna vprašanja glede vodstvene strukture in usode večjega števila kolesarjev, saj bi nekateri čez noč ostali brez službe. Nekdanji predsednik Ucija Brian Cookson je celo izjavil, da to ne bi bila "združitev, ampak prevzem". Na koncu se je izkazalo, da so bile nekatere ovire preprosto nepremostljive.
"Po pogovorih z Ucijem smo prišli do zaključka, da ne moremo najti ustrezne rešitve za obe moštvi. Eden od razlogov je ta, da nismo želeli, da bi ena od ekip tavala v temi. Želeli smo ostati zvesti sami sebi in naši kulturi Odločili smo se, da projekt pač ni izvedljiv."
Jumbo-Visma je od propadle združitve uspela pridobiti druga finančna sredstva za nemoteno nadaljevanje svoje zgodbe, toda o podrobnostih za zdaj ne želijo preveč govoriti. "Najprej želimo zapreti poglavje z Jumbom. Naša ekipa se imenuje Team Jumbo-Visma in tako bo ostalo do konca leta," je poudaril Plugge.
Po poročanju WielerFlitsa je Visma sklenila sodelovanje s podjetjem Lease a Bike, moštvo pa naj bi že prihodnje leto tekmovalo pod imenom Visma - Lease a Bike.