Svetovno znani proizvajalec športne opreme Adidas je v trgovine lansiral prav poseben model. Z njim se je poklonil "dominanci in tradiciji, ki jo v evropski košarki predstavlja Balkan," so zapisali pri slovitem nemškem podjetju.
In obutev je posvečena klubu iz dalmatinske metropole. Današnji KK Split letos nastopa med regionalno elito, v preteklosti pa je dosegal precej večje uspehe.
Med letoma 1967 in 1990 se je klub imenoval Jugoplastika. To je bilo ime sponzorja oziroma podjetja, ki je na letni ravni izdelalo kar 4,5 milijona Adidasovih športnih torb.
Kolektiv je v letih 1989, 1990 in 1991 (takrat že pod imenom Pop 84) osvojil evropski naslov, šestkrat je bil jugoslovanski prvak in petkrat pokalni prvak. Za vse to je bil s strani Mednarodne košarkarske zveze (FIBA) razglašen za najboljšo evropsko ekipo 20. stoletja.
Adidas se je moštvu in obenem svojemu nekdanjemu poslovnemu partnerju poklonil z modelom, ki ima prepoznavne rumene odtenke v barvah slovitega kluba, napis Jugoplastika pa krasi predel pod gležnjem.