V Londonu je svoj novi dirkalnik predstavil še Virgin Racing oziroma po novem Marussia Virgin Racing. Ruski proizvajalec športnih avtomobilov je njihov novi pokrovitelj (lastnik milijarder Richard Branson za formulo 1 ni pripravljen razsipati z denarjem). Še več: čeprav gre za britansko ekipo, bodo nastopali z rusko licenco in tako v primeru zmage lahko za konstruktorsko zmago prvič zadoni ruska himna (leta 2006 je bila ekipa Midland, predhodnica današnje Force Indie, prva ekipa pod rusko zastavo). To je sicer malo verjetno, če vemo, da je ekipa svojo prvo sezono končala na zadnjem, 12. mestu brez ene same točke. Tako kot lanski je tudi ta oblikovan izključno z računalniškimi programi (s t. i. CFD – Computational Fluid Dynamics) in ne v vetrovniku, kot to počnejo vsa druga moštva. Ta način je res cenješi, okolju prijaznejši, a kot se je izkazalo lani, za vrhunske rezultate to ni dovolj. Dirkalnik je že na prvi pogled drugačen: če so vsi drugi letos dvignili nos dirkalnika, je njihov še nižje kot lani.
predsednik ekipe, Graeme LowdonCelotna ekipa bi bila ponosna, če bi kdaj zaplapolala ruska zastava.
Njihov motorni partner ostaja Cosworth. Prvi dirkač ekipe bo Nemec Timo Glock, medtem ko je v drugem kokpitu Brazilca Lucasa di Grassija zamenjal belgijski novinec Jerome d'Ambrosio. Prvič ga bosta preizkusila v četrtek, ko se v Jerezu na jugu Španije začnejo druga testiranja pred sezono 2011 (ta pa se s prvim treningom začne 11. marca v Bahrajnu). "Sezona 2011 je čas, da začnemo dosegati vidne rezultate. V Glocku in d'Ambrosiu imamo za to prava dirkača," je izpostavil vodja ekipe, John Booth. Tehnični direktor, Nick Wirth, pričakuje velik rezultatski korak naprej. Pravi, da težav s hidravliko in menjalnikom, ki so bile lani glavna šibka točka, ne bo več (imeli so kar 18 odstopov in najboljšo uvrstitev 14. mesto – dvakrat). CFD pa so spoznali že tako dobro, da bo boljša tudi aerodinamika dirkalnika, obljubljajo. Poglejte ga!
Timo GlockTežko bo kar čez zimo nadoknaditi tolikšen zaostanek.
Glock cilja na točke že na uvodnih dirkah, a se obenem zaveda, kako daleč zadaj so bili lani: "Moram biti realističen. Lani smo bili tri, štiri sekunde na krog počasnejši. Težko bo kar čez zimo nadoknaditi tolikšen zaostanek. Najprej morajo ujeti sredino razpredelnice, nato bomo šli počasi proti vrhu. Na testiranjih se bomo trudili odpraviti težave z vzdržljivostjo iz lanske sezone."